نخستین یادواره شهدای معلم تربیت بدنی کرمان برگزار می‌شود
کد خبر: 4021069
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸

نخستین یادواره شهدای معلم تربیت بدنی کرمان برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از برگزاری یادواره شهدای معلم تربیت بدنی استان «حمیدضیا پورعلی‌نسب»، «مسعود مختاری» و «قنبر بیگلری» در دی ماه امسال خبر داد.

 احمد اسکندری‌ نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری‌نسب، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، امروز، 24 آذر ماه در نشست کمیته‌های هماهنگی برگزاری اولین یادواره شهدای معلم تربیت بدنی استان اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا مهمترین ابزار فرهنگ‌سازی برای تربیت جامعه و بهترین راه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ظرفیتی ارزنده برای انتقال فرهنگ و آموزه‌های دفاع مقدس به مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان است.

وی ادامه داد: برگزاری یادواره شهدا علاوه‌ بر نهادینه کردن فرهنگ ایثار، شهادت و شجاعت، روحیه مقاومت و استکبارستیزی را بین اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان، دانش‌آموزان و فرهنگیان تقویت می‌کند.

اسکندری‌نسب با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به‌ویژه میان دانش‌آموزان و فرهنگیان مهمترین هدف برگزاری یادواره‌های شهدا است، گفت: باید در مدارس به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که نسل کنونی انقلاب، فرهنگ پهلوانی و جوانمردی را از این قهرمانان ابدی جاوید بیاموزد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در پایان با اشاره به برگزاری یادواره شهدا در اکثر مدارس استان از چند سال اخیر به صورت مجازی و حضوری از برگزاری یادواره شهدای فرهنگی استان در دی ماه سال جاری در شهرستان بم خبر داد و گفت: اولین یادواره شهدای معلم تربیت بدنی استان، شهیدان «حمیدضیا پورعلی‌نسب»، «مسعود مختاری» و «قنبر بیگلری» نیز در دی ماه در کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha