۵۰۰ بسته حمایتی بین نیازمندان ایرانشهر توزیع شد
کد خبر: 4022186
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰

۵۰۰ بسته حمایتی بین نیازمندان ایرانشهر توزیع شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ایرانشهر از توزیع افزون‌ بر ۵٠٠ سبد غذایی و میوه به ارزش یک میلیارد ریال به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.

بسته حمایتی در ایرانشهر به گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام محسن اشرفیان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ایرانشهر گفت: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ایرانشهر از محل موقوفات و با کمک خیران نیک‌اندیش این تعداد سبد غذایی و میوه را تهیه کرده است.

وی گفت: این بسته‌ها شامل برنج، روغن، انواع میوه ماننده انار، پرتغال، نارنگی، سیب و خیار است که به خانواده‌های مستمند شهرستان ایرانشهر اهدا شده است.

رئیس اداره اوقاف ایرانشهر با قدردانی از مشارکت و همکاری خیران در تهیه و اهدای کمک‌های مؤمنانه، گفت: رویکرد موقوفات خیرخواهی و کمک به نیازمندان است و در زمان شیوع ویروس کرونا طی ده‌ها مرحله بسته‌های معیشتی بین نیازمندان توزیع شده و این نشان دهنده این است که پرداخت اجاره‌بها موقوفات توسط مردم مستقیم در مسیر محرومیت‌زدایی و دستگیری از نیازمندان هزینه خواهد شد.

وی گفت: همه باید سعی کنیم گرمی را نه تنها به محافل خانه‌های خود بلکه به خانواده‌هایی که نیازمند دستان ما هستند هدیه کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام
captcha