فراخوان مرحله استانی مسابقات ملی پایان‌نامه سه‌دقیقه‌ای اعلام شد
کد خبر: 4022327
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲

فراخوان مرحله استانی مسابقات ملی پایان‌نامه سه‌دقیقه‌ای اعلام شد

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی البرز از اعلام فراخوان مرحله استانی ششمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه‌دقیقه‌ای ویژه‌دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دوره‌های تحصیلات تکمیلی در استان خبر داد.

سعید قاسمی‌جیردهی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی البرزسعید قاسمی‌جیردهی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: مسابقات ملی پایان نامه سه‌دقیقه‌ای هر ساله به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی و معاونت‌های فرهنگی سراسر کشور برگزار می‌شود و معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی واحد البرز نیز چهارمین سال پیاپی است که این مسابقات را برگزار می‌کند.

وی افزود: مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه‌ای بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی، بیانی و ایده‌پردازی در دانشجویان و فرصتی برای برقراری ارتباط بین فضای دانشگاه، صنعت و جامعه و کاربردی‌کردن پژوهش‌ها و تحقیقات دانشجویی است.

قاسمی‌جیردهی یادآور شد: در این مسابقه دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری پایان نامه خود را در سه دقیقه به زبانی ساده برای جذب سرمایه گذار توصیف و تبیین می‌کنند. ارائه افراد با توجه به نحوه بیان، تبیین و محتوای کاربردی پایان نامه توسط هیات داوران امتیازدهی و به نفرات برگزیده جوایز و لوح تقدیر اهدا می‌شود.

این مسئول گفت: بر اساس آئین‌نامه، دانش‌آموختگانی که از ابتدای سال تحصیلی۹۷_۹۶ تا پایان مهرماه سال ۱۴۰۰ از پایان نامه خود دفاع کرده باشند و همچنین دانشجویانی که پروپوزال پایان نامه خود را تا آبان ماه ۱۴۰۰ به تصویب رسانده‌اند، می‌توانند در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی البرز در پایان افزود: مهلت ثبت‌نام علاقمندان برای شرکت در مسابقه تا ۲۰ دی‌ماه است و دانشجویان و فارغ‌التحصیلان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۰۹۳۸۸۱۲۴۰۲۸ و ۰۲۶۳۴۵۰۵۱۵۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha