بُهت دنیا از بصیرت مردم ایران در 9 دی / فتنه‌گران ناکام ماندند
کد خبر: 4023147
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳
امام‌جمعه جیرفت:

بُهت دنیا از بصیرت مردم ایران در 9 دی / فتنه‌گران ناکام ماندند

امام‌جمعه جیرفت با بیان اینکه ایران اسلامی قادر است در برابر حملات، پاسخی قاطع، و فوق تصور اسرائیل و استکبار ارائه کند، گفت: فتنه‌گران در فتنه‌های سال 88 به بهانه واهی تقلب در انتخابات، مقدسات را مورد حمله قرار داده و خیمه‌های عزای حسینی را مورد تعرض قرار دادند که حضور مردم بصیر و ولایی دنیا را مبهوت و فتنه‌گران را ناکام گذاشت.

حجت‌الاسلام میثم تارم، امام‌جمعه جیرفتبه گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام میثم تارم، امام‌جمعه جیرفت، سوم دی‌ماه در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با تبیین اهداف دشمنان و فتنه‌گران در سال 88 و حضور به موقع مردم در خنثی کردن فتنه در روز 9 دی‌ماه، گفت: 9 دی‌ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که تنها می‌توان آن‌را با پیروزی انقلاب در 22 بهمن‌ماه قیاس کرد.

وی تقلب در انتخابات را بهانه فتنه‌گران دانست و افزود: فتنه‌گران در فتنه‌های سال 88 به بهانه واهی تقلب در انتخابات، مقدسات را مورد حمله قرار داده و خیمه‌های عزای حسینی را مورد تعرض قرار دادند که حضور مردم بصیر و ولایی دنیا را مبهوت و فتنه‌گران را ناکام گذاشت.

امام‌جمعه جیرفت استکبار را صحنه‌گردان فتنه‌گران دانست و اظهار کرد: استکبار جهانی با برنامه‌ریزی گسترده و عمیق مطمئن بود می‌تواند با طرح‌ریزی و عملیاتی‌سازی این فتنه، انقلابی مخملی را در جمهوری اسلامی ایران رقم بزند.

حجت‌الاسلام تارم ادامه داد: انقلاب مردم در 9 دی‎ماه، بصیرت و وقت‌شناسی ملت ولایتمدار ایران اسلامی در حراست از انقلابشان را بار دیگر به جهان مخابره کرد و موجب ناامیدی آمریکا، اسرائیل و انگلیس شد.

وی با این توصیف که ملت امام حسین(ع)، مقاوم و صابر است و هر فتنه‌ای را خنثی خواهد کرد گفت: آمریکا به واسطه شکست‌های پیاپی در منطقه خلیج فارس، اسرائیل را به جنگ لفظی با ایران وا داشته است تا شاید بتواند در مذاکرات هسته‌ای امتیازی بگیرد.

امام‌جمعه جیرفت با اشاره به رزمایش پیامبر اعظم(ص) در جنوب ایران، افزود: جمهوری اسلامی با به‌کارگیری امکانات رزمی و دفاعی بار دیگر ثابت کرد ایران اسلامی قادر است در برابر حملات، پاسخی قاطع، جامع، فراگیر و فوق تصور اسرائیل و استکبار ارائه کند و پایگاه‌های استفاده شده در این حملات را نیز مورد هدف قرار دهد.

تارم با هشدار به رژیم کودک‌کش، گفت: جبهه مقاومت در انتظار یک اشتباه تاریخی اسرائیل نسبت به ایران اسلامی است تا با قدرت و توان خود تا نابودی کامل این رژیم کودک‌کش به پیش برود و ایران اسلامی به‌واسطه قدرت نظامی در سطحی است که اسرائیل در برابر آن به حساب نمی‌آید.

امام‌جمعه جیرفت با قدردانی از زحمات سربازان گمنام امام زمان(ع)، افزود: سربازان گمنام امام زمان در سوء مدیریت سوخت در جیرفت مقتدرانه ورود کرده که جای تقدیر دارد و نتایج آن به زودی مشهود خواهد بود؛ از مسئولان می‌خواهیم مدیریت جهادی را سرلوحه قرار دهند تا سرمایه ملی به یغما نرود.

وی با بیان اینکه بودجه 1401 نسبت به بودجه‌های گذشته، توجه بیشتری به محرومان و کارهای عمرانی دارد، اظهار کرد: قطعا بودجه نواقصی نیز دارد که انتظار است مجلس با دقت و حساسیت نقاط قوت و ضعف بودجه را مورد بررسی قرار دهد.

وی با توصیه به دولتمردان ارشد در امر انتصابات، گفت: انتظار می‌رود مدیرانی که در استان کرمان و شهرستان جیرفت منصوب می‌شوند از نیروهای جوان انقلابی استفاده کنند زیرا انتظار مردم است نیروهای انقلابی که در حاشیه نگاه داشته شده‌اند در مناصب مدیریتی استفاده شوند.

انتهای پیام
captcha