پیام تبریک نماینده ولی فقیه در انگلیس به مناسبت میلاد مسیح(ع)
کد خبر: 4023327
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸

پیام تبریک نماینده ولی فقیه در انگلیس به مناسبت میلاد مسیح(ع)

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدهاشم موسوی، نماینده ولی فقیه در انگلیس در پیامی میلاد حضرت مسیح(ع) و سال نو میلادی را به عموم پیروان این پیامبر بزرگ الهی تبریک گفت.

پیام تبریک نماینده ولی فقیه در انگلیس به مناسبت میلاد مسیح(ع)به گزارش ایکنا به نقل از مرکز اسلامی انگلیس، متن این پیام بدین شرح است: 

 بسم الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن میلاد مسعود و با برکت پیامبر بزرگ و کلمه طیبه الهی حضرت عیسی مسیح(ع) را که همزمان است با آغاز سال نو میلادی، به همه شما برادران و خواهران مسیحی و مسلمان و دیگر پیروان ادیان ابراهیمی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال می‌طلبم که این سال نو را برای همه شما عزیزان سالی پر از شادی همراه با صحت و سلامتی قرار دهد.

همچنین از خدای بزرگ می‌خواهم که با لطف و محبت خاصه خود شر این بیماری منحوس کرونا را از سر همه مردم عالم دفع کند تا همه بندگان پروردگار بتوانند با آرامش و اطمینان خاطر در کنار هم به اجرای آیین خاص میلاد این پیامبر رحمت همراه با مراسم جشن سال نو بپردازند.

امیدوارم ‌همه شما عزیزان، برادران و خواهران ایمانی، فرصتی بیابید که با الهام از راهنمایی‌های این پیامبر بزرگ و آسمانی زندگی پر از نشاط، ایمان و معنویت داشته و زمینه‌ساز بازگشت آن پیامبر موعود باشید.

اوقاتی پر از سلامتی، سرفرازی و سربلندی برای شما و خانواده‌های معززتان دارم.

سیدهاشم موسوی   

رئیس مرکز اسلامی انگلیس

انتهای پیام
captcha