دومین دوره آموزش صوت و لحن ویژه بانوان قاری برگزار می‌شود
کد خبر: 4024182
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸

دومین دوره آموزش صوت و لحن ویژه بانوان قاری برگزار می‌شود

مسئول مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت ثقلین چارک گفت: دومین دوره آموزش صوت و لحن قرآن ویژه بانوان قاری به‌صورت مجازی از سوی مؤسسه قرآنی ثقلین چارک برگزار می‌شود.

دوره آموزش صوت و لحن قرآن قاریان خواهر

سید عطاالله حسینی، مسئول مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت ثقلین چارک در گفت‌وگو با ایکنا از بوشهر از برگزاری دومین دوره آموزش صوت و لحن قرآن ویژه بانوان قاری خبر داد و گفت: این مؤسسه با هدف شناسایی ظرفیت‌های و تربیت و پرورش نخبه‌های حوزه قرآنی دومین دوره آموزش صوت و لحن قرآن را ویژه بانوان قاری با تدریس سیده شکوفه حسینی و به‌صورت مجازی برگزار می‌کند.

حسینی تصریح کرد: مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت ثقلین روستای چارک در سال 87 تاسیس شده است و با فعالیت‌های گستره قرآنی، قاریان متعددی را در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان به جامعه معرفی کرده است. مؤسسه ثقلین روستای چارک افتخار دارد که با برگزاری دوره‌های آموزشی علاوه بر ترویج فرهنگ علوم دینی و قرآنی، زمینه ظهور استعدادهای قرآنی را به جامعه فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: شرکت برای عموم بانوان از سراسر کشور آزاد است و شرکت‌کنندگان می‌توانند از طریق سامانه آموزش مجازی قرآن حکمت به آدرس www.hekmat-bu.ir نسبت به ثبت‌نام در دوره اقدام کنند.

مسئول مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت ثقلین روستای چارک به شرایط لازم برای شرکت در این دوره اشاره کرد و افزود: تسلط کافی به روخوانی قرآن، رعایت تجوید مقدماتی و ارسال فایل صوتی به شماره 09175282465 از آیات 1 تا 5 سوره مبارکه انبیاء جزو شرایط پذیرش قرآن‌آموزان در این دوره است و مدت زمان دوره یک ترم سه ماهه است.  

حسینی افزود: به دلیل شرایط کرونایی جامعه و پذیرش نفرات محدود، افرادی که مراحل ثبت‌نام خود را تا پایان 12 دی‌ماه تکمیل کنند امکان شرکت در دوره را خواهند داشت. همچنین افراد علاقه‌مند برای دریافت اطلاعات بیشتر در ارتباط با دوره و نحوه ثبت‌نام می‌توانند با شماره تلفن 09172314316 تماس حاصل کنند.

 

انتهای پیام
captcha