پیام نماینده ولی‎فقیه در لرستان به‌مناسبت سالروز حماسه 9 دی
کد خبر: 4024464
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱

پیام نماینده ولی‎فقیه در لرستان به‌مناسبت سالروز حماسه 9 دی

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با صدور پیامی، دوازدهمین سالگرد حماسه نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی داشت.

حجت الاسلام شاهرخی، نماینده ولی‎فقیه در لرستان به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‎آباد با صدور پیامی، دوازدهمین سالگرد حماسه نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی داشت. متن پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

نهم دی‌ماه یادآور حرکت حماسی و سرشار از بصیرت ملت ایران در راستای تجدید میثاق با ولایت و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

ملت ایران اسلامی در ۹ دی سال ۸۸ اوج بصیرت انقلابی خود را در میثاق با ولایت به نمایش گذاشت و بار دیگر پایبندی خود به آرمان‌های انقلاب اسلامی را ثابت کرد.

بصیرت کلیدواژه‌ای است که میثاق امت انقلابی با ولایت فقیه را همواره پایدار می‌کند و باید بینش و بصیرت و انقلابی خود را همواره حفظ کنیم.

نهم دی‌ماه امسال که در آستانه دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و جمعی از یاران وفادارش و اولین سالگرد ارتحال حضرت آیت‌الله مصباح‌یزدی(ره) که مصادف با ایام فاطمیه است با واکاوی سیره و منش آنان در می‌یابیم که ولایت‌مداری در مکتب‌شان موج می‌زند و نمونه بارز پرورش در مکتب ولایت و اطاعت‌پذیری از نائب امام زمان خویش بودند.

وحدت، همدلی، یکپارچگی و تبعیت از ولایت فقیه، رمز موفقیت ملت ایران است و کشورمان توانسته با تکیه بر این اصول بنیادین به قله‌های موفقیت و سربلندی برسد.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم ایران در مقاطع مختلف پایبندی خود به ارزش‌های انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران را ثابت نموده و همواره با بصیرت خود، توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت دوازدهمین سالگرد حماسه پرشور نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، از همه هموطنان و به ویژه مردم شریف، مؤمن، انقلابی و ولایت‌مدار استان لرستان می‌خواهم با رعایت اصول و مقررات ستاد ملی کرونا بار دیگر با آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی، امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق نموده و انزجار خود را از دشمنان انقلاب و میهن اسلامی ابراز دارند.»

انتهای پیام
captcha