نخستین رویداد کشاورزی دانش‌بنیان و نوآور ویژه حوزه دریاچه ارومیه برگزار می‌شود
کد خبر: 4024759
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷

نخستین رویداد کشاورزی دانش‌بنیان و نوآور ویژه حوزه دریاچه ارومیه برگزار می‌شود

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی گفت: در راستای راه‌اندازی مرکز رشد مشترک پارک علم و فناوری آذربایجان غربی و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان، نخستین رویداد ویژه حوزه دریاچه ارومیه برگزار می‌شود.

نخستین رویداد کشاورزی دانش‌بنیان و نوآور ویژه حوزه دریاچه ارومیه برگزار می شودبه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی پارک علم و فناوری آذربایجان غربی، غلام‌رضا منصورفر، رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی اظهار کرد: در راستای راه‌اندازی مرکز رشد مشترک پارک علم و فناوری آذربایجان غربی و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان رویداد ویژه حوزه دریاچه ارومیه در جذب ایده‌های برتر در افزایش بهره‌وری و کاهش مصرف آب در حوزه دریاچه ارومیه برگزار می‌شود.

وی افزود: این رویداد در شش محور، مدیریت مصرف آب در گل‌خانه‌ها، مدیریت مصرف آب در اراضی زراعی و باغی، اندازه‌گیری مقدار آب آبیاری و زمان آبیاری، سیستم‌های آبیاری تحت فشار و مدرن سطحی، روش‌های به زراعی کاهش تبخیر و تعرق و مصرف آب و همچنین اپلیکشن‌های آب و آبیاری برگزار می‌شود.

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به این رویداد تا پایان دی ماه ۱۴۰۰ است، ادامه داد: به سه طرح برتر در این رویداد جایزه نقدی و بهره مندی از حمایت‌های مادی و معنوی مرکز رشد مشترک اعطا خواهد شد.

وی گفت: شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان، شرکت‌های فنی و مهندسی  کشاورزی، اعضای هیئت علمی و کارشناسان کشاورزی، دانشجویان، فناوران و حتی دانش‌آموزان دارای ایده‌های نوآورانه می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.

شایان ذکر است، متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت پارک علم و فناوری آذربایجان غربی به نشانی www.wastp.ir مراجعه و یا با شماره تماس ۰۴۴۳۲۷۲۲۱۹۴  تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha