ورود جوانان به ترویج وسیع مکتب حاج‌قاسم در فضای مجازی
کد خبر: 4025293
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۳:۳۵
یک نماینده مجلس تأکید کرد:

ورود جوانان به ترویج وسیع مکتب حاج‌قاسم در فضای مجازی

یک نماینده مجلس گفت: در پاسخ به رویکرد بیگانگان مبنی بر حذف پُست‌های حاوی تصویر و نام سردار سلیمانی، جوانان و نخبگان باید ورود و مقابله به مثل کنند و با این ابزار جهانی به تبلیغ و ترویج گسترده‌تر فرهنگ اسلامی و نیز شاخصه‌های مکتب حاج‌قاسم بپردازند.

قدرت الله حمزه ، نماینده مجلس

قدرت‌الله حمزه، نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری با گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و با اشاره به اینکه شهادت این شهید والامقام نیز مایه خیر و برکت برای ایران اسلامی بود، اظهار کرد: این مرد بزرگ با شهادت خود، امنیت کشور را ثابت کرد و بیمه نمود.

وی با تأکید بر اینکه شهید سلیمانی تنها متعلق به مردم ایران نبود، افزود: این شخصیت بزرگوار متعلق به همه آزادگان دنیا بود که همگان مدیون این سردار شجاع هستند و به او افتخار می‌کنند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور با اشاره به اینکه غرض‌ورزی‌ها و عکس‌العمل‌های منفی دشمن در قبال شخصیت سردار سلیمانی طبیعی است، گفت: این شهید والامقام به‌مدد ایمان، تقوا و صداقت و اخلاص خود قلب‌ها را تسخیر کرد و کسی نمی‌تواند او را از دل مردم حذف کند.

حمزه تصریح کرد: سردار سلیمانی خود را وقف مبارزه برای مردم کرد و با شهادت خود باعث بیداری آزادگان جهان شد و در دل همگان جا دارد که امید است قدر این نعمت را بدانیم.

این نماینده مجلس با اشاره به حذف نام سردار سلیمانی از پلتفرم‌های خارجی، بیان کرد: بخش مهمی از فضای مجازی امروز در دست بیگانه و لذا غیرقابل کنترل است که در پاسخ به رویکرد بیگانگان مبنی بر حذف پُست‌های حاوی تصویر و نام سردار سلیمانی، جوانان و نخبگان باید ورود و مقابله به مثل کنند و با این ابزار جهانی به تبلیغ و ترویج گسترده‌تر فرهنگ اسلامی و نیز شاخصه‌های مکتب حاج‌قاسم بپردازند.

حمزه گفت: دولت و مجلس نیز وظیفه دارند زیرساخت‌ها و بسترهای لازم را فراهم کنند تا با اتکا به نخبگان کشور که خوشبختانه کم هم نیستند از بستر فضای مجازی به‌صورت جدی و وسیع در جهت ترویج دین و ارزش‌ها در سطح جهانی استفاده کنیم.

انتهای پیام
captcha