رفراندوم یعنی حاج قاسم سلیمانی
کد خبر: 4025965
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳

رفراندوم یعنی حاج قاسم سلیمانی

یک راوی دفاع مقدس گفت: هرچند برخی مدام می‌گویند که باید در کشور رفراندوم برگزار کنیم اما باید خطاب به این افراد گفت که رفراندوم یعنی حاج قاسم سلیمانی که زیر تابوتش همه گریه کردند.

حاج عظیم ابراهیم‌پور، راوی دفاع مقدسبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حاج عظیم ابراهیم‌پور، راوی دفاع مقدس، در دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و تشیع پیکر شهید گمنام در کاشمر با بیان اینکه اکنون در دنیا فقط دو جبهه حق و باطل است که برای مدیریت جهان برنامه دارند، اظهار کرد: مکتب جبهه حق شیعه انقلاب اسلامی و مکتب جبهه باطل یهود و صهیونیست است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی که در سال 1358 اتفاق افتاد، جبهه باطل فهمیدند که این مکتب جهانی بوده و به دنبال تشکیل جامعه جهانی مهدوی هستیم، به همین خاطر اقدام به کودتاهای مختلف کردند.

ابراهیم‌پور بیان کرد: به رغم اینکه در ابتدای انقلاب 52 کودتا در این کشور اتفاق افتاد، 17 هزار شهید را با ترور از ما گرفتند، 8 سال جنگ را با 36 کشور دنیا داشتیم اما انقلاب مستحکم‌تر از قبل همچنان ایستاده است.

راوی دفاع مقدس عنوان کرد: یهود وقتی فهمید نمی‌تواند با ترور، کودتا و جنگ انقلاب را سرنگون کند، تلاش کرد تا از درون و با تغییر تفکر مدیریت انقلابی به مدیریت لیبرالیسم جمهوری اسلامی ایران را متلاشی کند.

وی با اشاره به اینکه آن‌ها خواستند با طراحی لیبرالیسم اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و براندازی نظام جمهوری اسلامی را نابود کنند، افزود: کسانی که بر سر حاج قاسم سلیمانی با یهود، استکبار جهانی و نظام سلطه معامله کردند و موافقت‌هایی هم داشتند، افرادی بودند که برنامه‌ریزی مدیریت داخلی لیبرالیسم اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و براندازی نظام دستشان بود.

ابراهیم‌پور مطرح کرد: در فتنه سال 88 که فرمانده میدان آمریکا بود و 19 سفارت‌خانه در تهران 7 ماه قبل از انتخابات برای سازمان‌دهی اراذل و اوباش رسماً وارد میدان شدند، برای براندازی نظام هم قسم شده بودند.

این راوی دفاع مقدس با بیان اینکه از سه ماه قبل انتخابات نقشه تقلب در انتخابات را طراحی نمودند و با این ترفند مردم را به خیابان‌ها کشانند، تصریح کرد: از سویی خواستند منافقین اقدام به کشتار مردم کنند و رسانه‌های دنیا هم آماده‌باش بودند، تا اخبار دروغ خود را به دنیا مخابره کنند.

وی گفت: هرچند دشمنان هدفشان این بود تا بسیج، سپاه و نیروی انتظامی در شهرها درگیر این قائله‌ها شوند و نیروهای امریکا و متحدانش به کشور حمله کنند، اما تمامی نیروهای سپاه و ارتش دور تا دور مرز در آماده‌باش 100درصد بودند.

ابراهیم‌پور بیان کرد: وقتی اراذل و اوباش به خیابان‌ها آمدند و پرچم امام حسین(ع) را به آتش کشیدند و مرگ بر ولایت‌فقیه سر دادند مردم فهمیدند که این افراد با اصل انقلاب، عاشورا و امام حسین(ع) مشکل دارند، به همین خاطر صفشان را از آن‌ها جدا کردند.

این راوی دفاع مقدس با اشاره به اینکه مردم با حضور به موقع خود حماسه نهم دی‌ماه را خلق کردند، به سخن رهبر معظم انقلاب که فرمودند تشیع جنازه حاج قاسم سلیمانی تجلی فطرت درونی ملت ایران است اشاره کرد و افزود: زیر تابوت حاج قاسم با حجاب، بدحجاب، بی‌حجاب و همه نوع آدم گریه کردند.

وی مطرح کرد: هرچند برخی مدام می‌گویند که باید در کشور رفراندوم برگزار کنیم، اما باید خطاب به این افراد گفت که رفراندوم یعنی حاج قاسم سلیمانی که زیر تابوتش همه گریه کردند.

ابراهیم‌پور عنوان کرد: هرچند دشمن وقتی فهمید با لیبرالیسم اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و براندازی نظام نمی‌توانند کشور را نابود کنند، به‌همین خاطر داعش را آوردند و به گونه‌ای طراحی کردند که از سوریه شروع و سه قطب مقدمه‌ساز ظهور یعنی حزب‌الله لبنان، جمهوری اسلامی و عراق را نابود کنند، اما شهید سلیمانی نقشه یهود را از درون نابود کرد.

این راوی دفاع مقدس گفت: حاج قاسم سلیمانی یک جنگ را فرماندهی نکرد او یک میدان بزرگ جهانی را فرماندهی کرد و تمامی نیروهای فاطمیون، حیدریون، زینبیون، علویون و همه را به خط نمود، به حزب‌الله لبنان استحکام بخشید و از سویی در خود سوریه و عراق لشکرهای مردمی تشکیل داد.

در پایان مراسم نیز پیکر یکی از شهدای گمنام تفحص شده که جزو شهدای عملیات رمضان (شرق بصره) بوده بر دوش مردم کاشمر تشیع شد.

انتهای پیام
captcha