حماس و جهاد اسلامی: راه شهید سلیمانی را تا آزادی قدس ادامه می‌دهیم
کد خبر: 4026123
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵

حماس و جهاد اسلامی: راه شهید سلیمانی را تا آزادی قدس ادامه می‌دهیم

مقامات حماس و جهاد اسلامی فلسطین از برگزاری نمایشگاه و همچنین مراسم تجلیل از حافظان قرآن در غزه به مناسبت دومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت که مقاومت فلسطین راه این شهید را تا آزادی قدس ادامه می‌دهد.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، مقامات ارشد گروه‌های فلسطینی با تأکید بر اینکه تأثیر حمایت مستمر مقاومت از سردار شهید قاسم سلیمانی در سرزمین فلسطین باقی است، گفتند که راه شهید قاسم سلیمانی را تا شکست اشغالگری ادامه خواهند داد.

خالد البطش، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی در گفت‌وگو با العهد گفت: پیام امروز ما پیام وفاداری و قدردانی از حاج قاسم به خاطر تلاش فراوان او در حمایت از مردم ما و مقاومت آنها با پول و سلاح است.

البطش افزود: این روز، روز وفاداری به کسانی است که برای فلسطین ایستادند و فداکاری کردند و این شهید تلاش زیادی برای حمایت از جناح‌های مقاومت در فلسطین انجام داد.

او افزود: نشست ملی، نمایشگاه، سخنرانی‌ها و مراسمی که روز دوشنبه در غزه برگزار شد برای تجلیل از سردار سلیمانی و پیام تشکر و قدردانی از ایران به طور کلی و بزرگداشت شهید سلیمانی به‌طور ویژه بود و به همین مناسبت مراسم تجلیل از حافظان قرآن و همچنین نمایشگاهی از تصاویر شهید سلیمانی در غزه برگزار شد و ما تأکید می‌کنیم نام این مرد در قلب همه عاشقان به قضیه فلسطین و معتقدان به عدالت آرمان فلسطین حفظ می‌شود.

اسماعیل رضوان، یکی از مقامات ارشد حماس نیز در گفت‌وگو با العهد تأکید کرد: مراسم دومین سالروز شهادت سلیمانی برای اعلام وفاداری به کسی است که از مقاومت و فلسطین حمایت کرد.

او گفت: حاج قاسم از مقاومت حمایت مالی، معنوی، آموزشی و لجستیک کرد.

رضوان افزود: مقاومت امروز بر ادامه خط مشی شهید سلیمانی تا آزادسازی همه فلسطین تأکید می‌کند.

این مقام حماس تأکید کرد: قدرتی که با کمک‌ها و حمایت‌های حاج قاسم در فلسطین شکل گرفته است، توانست در جریان تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به غزه (نبرد سیف القدس) قواعد درگیری جدیدی را بر این رژیم تحمیل کند؛ به گونه‌ای که مقاومت دست برتر را در این نبرد داشت.

او شهادت حاج قاسم را ضایعه‌ای بزرگ برای فلسطین و مقاومت آن دانست و گفت: مقاومت رکن بزرگی از حامیان خود را در فلسطین از دست داد؛ اما ما بر حرکت در مسیر شهید سلیمانی تا آزادسازی قدس و آزادی اسرای‌مان تأکید می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha