نقشه جدید آمریکا و اسرائیل مرگ ایران با زخم هزار خنجر است
کد خبر: 4026691
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷

نقشه جدید آمریکا و اسرائیل مرگ ایران با زخم هزار خنجر است

فرمانده سپاه سبزوار، با تاکید بر اینکه آمریکا توان مقابله با ایران را ندارد، گفت: آمریکا و اسرائیل به دنبال مرگ ایران با زخم هزار خنجر هستند، ضربات کوچک و متعدد گیچ‌کننده که قدرت تصمیم‌گیری از مسئولان نظام را بگيرد.

سرهنگ هادی موحدنیا، فرمانده سپاه سبزواربه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، سرهنگ هادی موحدنیا، فرمانده سپاه سبزوار، شامگاه، ۱۵ دی‌ماه در بین عزاداران فاطمی در روستای رباط از توابع شهرستان خوشاب، با اشاره به جنگ‌های اسرائیل با حزب‌الله لبنان و فلسطین و حمله داعش به سوریه و عراق، اظهار کرد: در دوران مختلف رؤسای مختلف آمریکا تلاش‌های زیادی برای تجزیه خاورمیانه داشتند، اما به نتیجه نرسید.

وی با اشاره به تشکیل هلال شیعی به تعبیر آمریکا، افزود: آمریکا در هر کجا بخواهد شیطنتی بکند، جبهه مقاومت در مقابل آنها می‌ایستد و پیروز میدان مقاومت است.

موحد‌نیا با اشاره به اینکه از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۹ آمریکا تنها مانعی که جلو روی خودش می‎دید، شهید سلیمانی بود که باعث وحدت شیعه و شده بود، عنوان کرد: محاسبه غلط آمریکا طمع کردن برای نابودی ایران در فتنه ۸۸ بود.

فرمانده سپاه سبزوار عنوان کرد: از حوادث داخلی ایران آمریکا و اسرائیل طمع می‌برند و به انقلاب و ایران ضربه بزنند، بیان کرد: سال ۸۸ وقتی انشقاق در بین ملت دیده شد، تحریم‌ها را بیشتر کردند و در سال شهادت حاج قاسم، دشمن به طمع اغتشاشات لبنان و عراق و حوادث آبان‌ماه، ایران بهترین زمان برای ترور حاج قاسم سلیمانی دانست و تحلیل می‌کردند ایران توان مقابله را ندارد.

وی اضافه کرد: شهید سلیمانی به تعبیر رهبری یک فرد نیست یک مکتب است و حاج قاسم حتی بعد از شهادتش رشد کرده ‌و ایران پایگاه نظامیان آمریکایی عین‌الاسد را زد.

موحدنیا با اشاره به اقتدار و قدرت ایران، افزود: آمریکا جرات و شهامت پاسخگویی را ندارد، اما متاسفانه برخی داخل کشور مرعوب غرب هستند و فریفته هیمنه پوشالی آمریکا هستند.

فرمانده سپاه سبزوار با اشاره به رو به زوال بودن آمریکا و ارائه ۹ راهکار توسط تحلیلگران امریکا برای جلوگیری از فروپاشی آمریکا قبل از سال ۲۰۲۵، اظهار کرد: آمریکا توان مقابله مستقیم با ایران را ندارد و به دنبال مرگ ایران با زخم هزار خنجر هستند. ضرباتی کوچک و متعدد گیچ‌کننده که سیاست جدید آمریکا و اسرائیل است و قدرت تصمیم‌گیری از مسئولان نظام را بگیرند.

وی با تاکید بر اینکه یکی از ضربات دشمن حمله به پمپ بنزین‌ها و بعد از آن تصمیم به حمله به کارت‌های بانکی داشتند، تصریح کرد: ایجاد حوادث تروریستی، دامن زدن به اعتراضات صنفی و از قبل آنها ضربه به نظام است. در این حوادث به دنبال ایجاد اغتشاشات مختلف و جلوگيری از تصمیم‌گیری درست هستند، گفت: مردم و مسئولان باید هوشیار باشند.

موحدنیا با اشاره به توافقات ایران با چين و روسيه و کشورهای همسایه، گفت: ما برجامی را ادامه می‌دهیم که ذره‌ای به آن اعتقاد نداریم، چرا که آمریکا و اروپا به تعهداتشان عمل نکرده‌اند. تمام تحریم‌ها باید لغو می‌شد، اما تحریم‌ها که لغو نشد، بر تحریم‌ها حتی اضافه کردند.

در این مراسم در پایان سخنرانی با حضور مداحان به مداحی و مرثیه‌سرایی پرداخته شد.

انتهای پیام
captcha