پیکر مطهر چهار شهید گمنام در قم تشییع شد
کد خبر: 4026794
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶

پیکر مطهر چهار شهید گمنام در قم تشییع شد

پیکر مطهر چهار شهید تازه‌ تفحص‌شده با حضور اقشار مختلف مردم، امروز 16 دی‌ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، در شهر قم تشییع و به خاک سپرده شدند.

تشییع شهید در قمبه گزارش ایکنا از قم، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، پیکرهای مطهر چهار شهید تازه تفحص شده امروز 16 دی‌ماه با حضور مردم مؤمن و انقلابی قم تشییع شد.

آیت‌الله سید محمد سعیدی، تولیت حرم حضرت معصومه(س) در صحن امام رضا(ع) حرم مطهر حضرت معصومه(س) بر پیکر مطهر این شهیدان نماز اقامه کرد.

در این آیین حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود محمدی عراقی، رییس دفتر مقام معظم رهبری در قم، فضلا و طلاب حوزه علمیه، بسیجیان و نیروهای مسلح استان، جمعی از مسئولان، خانواده‌های معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران و قشرهای گوناگون مردم حضور داشتند.

پس از مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی توسط یکی از مداح اهل بیت عصمت و طهارت، پیکر مطهر این شهیدان با عبور از خیابان‌های آیت‌الله مرعشی نجفی و انقلاب اسلامی بر دوش مردم انقلابی و ولایتمدار قم به سمت گلزار شهدای علی‌ابن‌جعفر(ع) تشییع شدند.

یکی از شهدا هجده ساله و متعلق به شهدای دفاع مقدس به نام محمد حسین خجسته راد و شهید دیگر سید محمد حسینی و متعلق به شهدای فاطمیون و دو شهید دیگر از شهدای گمنام دفاع مقدس هستند.

یادآور می‌شود، شهید خجسته در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) تدفین شده و شهید سید محمد حسینی به بهشت معصومه منتقل و در قطعه شهدای مدافع حرم تدفین شد؛ همچنین پیکر دو شهید گمنام دیگر در مدرسه فاطمی قم واقع در خیابان شهید کلهری، کوچه ۱۲ آرام گرفت.

انتهای پیام
captcha