راه‌اندازی رادیو رفیقانه در زنجان
کد خبر: 4027120
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸

راه‌اندازی رادیو رفیقانه در زنجان

کارشناس امور بانوان اداره‌ کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از راه‌اندازی رادیو رفیقانه در زنجان خبر داد.

رادیو رفیقانه

کبری ایمانی، کارشناس امور بانوان اداره‌ کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با بیان اینکه انتقال فرهنگ سیاسی از نسلی به نسل دیگر یا شکل‌گیری هنجارهای سیاسی به روش‌های مختلفی صورت می‌گیرد، اظهار کرد: رادیو به سبب ویژگی منحصر به فرد، گستردگی و تأثیر قابل توجه بر مخاطبان، فضاسازی ذهنی مخاطب، قابل دسترسی در همه لحظات، موقعیت فیزیکی و جغرافیایی از اهمیت ویژهای در انتقال پیام بر مخاطب دارد.

وی تصریح کرد: علاوه بر این کار جمعی گروه تدوین، در برنامه‌سازی رادیویی خود از سازندگی بیشتر برخوردار است و گروه و هم‌فکری و با همراهی هم می‌توانند نکات مشترک فکری و عقیدتی و سیاسی را به اشتراک گذاشته و در هم‌افزایی تأثیرات چشم‌گیری را داشته و تحقق هدف را نزدیکتر و ملموس‌تر می‌کند.

کارشناس امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: در همین راستا رادیو رفیقانه با ایجاد هویت، روحیه انقلابی‌گری، کادرسازی و تأمین اوقات فراغت پرثمر گروه‌های نوجوان و جوان را در کنار هم جمع می‌کند تا ضمن ایجاد فضای گفتمانی به پدیده رفاقت شأنیت بخشد. با تقویت روحیه مسئولیت‌پذیری در نوجوانان و جوانان توانمند و شناسایی و ایجاد فضای همکاری و مشارکت، تولید محتوای رسانه‌ای جذاب برای گروه‌های همسان فراهم می‌شود.

یادآوری می‌شود که رادیو رفیقانه استان همزمان با ایام فاطمیه(س) و دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اولین تولید رسانه‌ای خود را در فضای مجازی منتشر کرد.

انتهای پیام
captcha