ضرورت تقویت مسائل فرهنگی برای فرهنگیان
کد خبر: 4029471
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱

ضرورت تقویت مسائل فرهنگی برای فرهنگیان

نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تدوین برنامه‌هایی برای تقویت مسائل فرهنگی فرهنگیان در کنار توجه به معیشت آنان تأکید کرد.

حسین حسین‌زاده، نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامیبه گزارش ایکنا از فارس، حسین حسین‌زاده، نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی امروز، 28 دی در دیدار با محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: در کنار معشیت فرهنگیان باید به فکر تدوین برنامه‌هایی در جهت تقویت مسائل فرهنگی باشیم.

وی با یادآوری منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص مسائل فرهنگی و معیشت مردم بیان کرد: مسئله معیشت و فرهنگ از دغدغه‌های اصلی مقام معظم رهبری نیز هست.

حسین‌زاده در خصوص بودجه‌ سال آینده نیز گفت: از بودجه مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت برای مسائل عمرانی، نوسازی و بهسازی مدارس استان بهره خواهیم گرفت.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مجلس این آمادگی را دارد تا در راستای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب و اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را به نحو مطلوب یاری دهد.

یادآور می‌شود، در این دیدار نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی به تشریح برخی از مشکلات و مسائل آموزش و پرورش در حوزه انتخابیه خود نیز پرداخت.

انتهای پیام
captcha