مسابقه «قرآن در زندگی» در یزد آغاز شد
کد خبر: 4031393
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶

مسابقه «قرآن در زندگی» در یزد آغاز شد

مسابقه «قرآن در زندگی» با موضوع رابطه والدین و فرزندان در قرآن کریم ویژه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در یزد آغاز شد.

مسابقه «قرآن در زندگی» در یزد آغاز شدبه گزارش ایکنا از یزد، مسابقه «قرآن در زندگی» با موضوع رابطه والدین و فرزندان در قرآن کریم ویژه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همت اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد آغاز شد.
 
علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه باید اپلیکیشن افق را با ارسال عدد یک به سامانه 5000283114 روی گوشی خود نصب کنند و به قسمت مسابقه زندگی با قرآن(1) مراجعه و پنج سؤال از میان سؤالات این برگه در مدت زمان معین نشان داده می‌شود که باید پاسخ صحیح را انتخاب کنند و لازم است قبل از ورود به برنامه با مراجعه به آیات قرآن آمادگی لازم را داشته باشند.
 
آخرین مهلت شرکت در این مسابقه ساعت 10 صبح روز جمعه، 15 بهمن ماه جاری اعلام شده و به برترین‌ها 12 جایزه نقدی پنج میلیون ریالی اهدا خواهد شد.
 
نتایج مسابقه و جوایز برندگان صرفاً در مراسم دوازدهمین همایش «قرآن کتاب انقلاب» که از ساعت 10 صبح روز جمعه، 15 بهمن ماه همزمان با ایام الله دهه فجر در محل مسجد ملااسماعیل یزد برگزار می‌شود، اعلام و جوایز اهدا می‌شود.
انتهای پیام
captcha