برنامه‌های اتحادیه قرآنی یزد در دهه فجر تشریح شد
کد خبر: 4032289
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵

برنامه‌های اتحادیه قرآنی یزد در دهه فجر تشریح شد

قائم‌مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی، مردمی قرآن و عترت استان یزد برنامه‌های این اتحادیه به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تشریح کرد.

محمد شایق، قائم مقام اتحادیه قرآنی استان یزدمحمد شایق، قائم مقام اتحادیه قرآنی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد با اعلام برنامه‌های این اتحادیه در ایام الله دهه فجر از برگزاری دوازدهمین همایش بزرگ جامعه قرآنی تحت عنوان «قرآن، کتاب انقلاب» خبر داد و اظهار کرد: این همایش روز جمعه ۱۵ بهمن‌‌ماه، ساعت ۱۰ صبح با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در مسجد ملااسماعیل یزد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این همایش برای دوازدهمین سال متوالی است که در راستای تجدید عهد و پیمان جامعه قرآنی استان با آرمان‌های انقلاب اسلامی انجام می‌شود و اجرای تلاوت توسط مهدی شایق، قاری بین‌المللی کشور، همراه با قرعه‌کشی میان شرکت‌کنندگان مسابقه «قرآن در زندگی» از جمله دیگر بخش‌های این برنامه است.

شایق از اجرای پویش «قطره قطره خون تو، لحظه لحظه زندگی من» ویژه جامعه قرآنی و مؤسسات قرآنی استان یزد خبر داد و گفت: به دلیل اعلام نیاز سازمان انتقال خون و کاهش ذخایر خونی، پویشی در قالب سنت حسنه نذر اهدای خون از سوی اتحادیه قرآنی کشور راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: این پویش با هدف ترویج فرهنگ اهدای خون به بیماران انجام می‌شود و اهدا کنندگان می‌توانند با مراجعه به پایگاه انتقال خون سطح استان یزد در این حرکت خداپسندانه شرکت کنند.

قائم‌مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی، مردمی قرآن و عترت استان یزد بیان کرد: همچنین مسابقه مجازی «قرآن در زندگی» در اپلیکیشن افق، جشن نقل برای حافظان قرآن خردسالان و نواخته شدن زنگ انقلاب از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده طی این ایام است.

شایق یادآور شد: این بر‌نامه‌ها از سوی اتحادیه قرآنی استان و با همکاری نهادهای مختلف در کنار سایر برنامه‌های خودجوش مؤسسات برپا می‌شود.

انتهای پیام
captcha