رسانه‌ها به عرصه جهاد تبیین ورود مسئولانه داشته باشند
کد خبر: 4032622
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹

رسانه‌ها به عرصه جهاد تبیین ورود مسئولانه داشته باشند

جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با بیان اینکه دهه فجر، دهه تحقق بعد سیاسی اسلام ناب در عصر جاهلیت مدرن و استعمار فرانو است، گفت: رسانه‌ها باید با ورود مسئولانه به عرصه‌ مقدس و والای جهاد تبیین، علاوه بر روشن نگه داشتن چراغ‌های امیدبخش در بین مردم و جوانان، منابع روشنی بخش جدیدی را هم در مسیر این انقلاب مقدس و الهی بیفروزند.

مهدی کبیری پور، جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالببه گزارش ایکنا از قم، مهدی کبیری‌پور، جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) امروز، 11 بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دهه فجر، دهه تحقق بعد سیاسی اسلام ناب در عصر جاهلیت مدرن و استعمار فرانو است، اظهار کرد: دهه فجر دهه‌ای است که با تحقق آن، نظام سلطه رویای استیلای بی‌چون چرای خود بر گرده بشریت ظلمت زده را بر باد می‌دید؛ به همین دلیل است که دشمنی با انقلاب اسلامی و از بین بردن آن را تنها راه نجات آیین ظالمانه و شرک‌آلود خود، می‌بیند.

وی مهم‌ترین راهبرد دشمنان را در دوران 40 سالگی انقلاب، ناامید کردن ملت ایران به‌ویژه نسل جوان از آینده کشور و کارآمدی نظام اسلامی دانست.

جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) افزود: در همین راستا همه‌ دلسوزان نظام به‌ویژه مسئولان و دولتمردان وظیفه دارند تا با بیان دستاوردهای انقلاب و نقاط امیدبخش در حوزه‌های مختلف اقتصادی، علمی، فرهنگی و سیاسی چراغ راهی برای حرکت پرشتاب جوانان به سمت پیشرفت و آبادانی دین و دنیا باشند و این مهم با حضور آنان در بین مردم و گفت‌وگوی چهره به چهره با ایشان، میسر می‌شود.

وی گفت: در سال‌های اخیر، دشمنان نظام اسلامی با تمسک بر جادوی رسانه و روایت‌سازی‌های جعلی، قصد تطهیر خاندان منحوس پهلوی را دارند و با توجه به ضعف سواد رسانه در بین اغلب مردم، تا حدودی پیش رفته‌اند.

جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) یادآور شد: در چنین شرایطی، رسانه‌ها باید با ورود مسئولانه به عرصه‌ مقدس و والای جهاد تبیین، علاوه بر روشن نگه داشتن چراغ‌های امیدبخش در بین مردم و جوانان، منابع روشنی بخش جدیدی را هم در مسیر این انقلاب مقدس و الهی روشن کنند.

انتهای پیام
captcha