کاروان قرآنی انقلاب به کنارک رسید + عکس
کد خبر: 4033378
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸

کاروان قرآنی انقلاب به کنارک رسید + عکس

محفل انس با قرآن کریم امروز چهار‌شنبه ۱۳ بهمن‌ماه با حضور برخی از اعضای کاروان قرآنی انقلاب با تکریم جمعی از خانواده‌ و فعالان قرآنی نیروی هوایی در پایگاه شکاری خلبانان شهید برادران دل حامد شهرستان کنارک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایکنا به هرمزگان، اعضای پنجمین کاروان قرآنی انقلاب امروز چهارشنبه سیزدهم بهمن‌ماه، در پایگاه شکاری خلبانان شهید برادران دل حامد شهرستان کنارک حضور یافتند تا یکی دیگر از محافل قرآنی این کاروان را برگزار کنند.
 
در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد قاضی، ریاست عقیدتی ـ سیاسی نیروی هوایی، امیر همایون حیدری، فرمانده پایگاه شکاری خلبانان شهید برادران دل حامد کنارک و قاریان ممتاز و جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی در مقر تیزپروازان جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند.

آغازگر این برنامه تلاوت اهل‌الله ملازهی، قاری ممتاز استان چابهار بود و در ادامه سیدمحمود یوسفی، نوجوان حافظ کل قرآن به سوالات اساتید قرآنی پاسخ داد و مورد تشویق مستمعین قرار گرفت.

در بخش دیگر این مراسم از قاریان برتر نیروی هوایی ارتش از جمله سعید پورمحمدی، مقام اول مسابقات مفاهیم و همچنین چند نفر از اعضای فعال قرآنی در رشته‌های روخوانی و روانخوانی قرآن کریم از جمله اعظم رمضانی، حافظ یک جز، محمدمهدی پیمانی، محسن خادمی و مجتبی آستین تجلیل شد.

پایان‌بخش این محفل حضور زینب فیضی حافظ کل قرآن کریم بود که به سوالات اساتید قرآنی پاسخ داد.

اعضای پنجمین کاروان قرآنی انقلاب بعد از چابهار فردا پنجشنبه به شهر قزوین سفر می‌کنند.
انتهای پیام
captcha