مردم از عملکرد مسئولان گلایه‌مند هستند
کد خبر: 4033557
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳
نماینده مجلس:

مردم از عملکرد مسئولان گلایه‌مند هستند

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم از انقلاب اسلامی ناراحت نیستند، بلکه از عملکرد مسئولان گلایه دارند، امروز تحریف جزو نقشه‌های شیطانی دشمن محسوب می‌شود.

احمد راستیه،  نماینده مجلس

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، احمد راستینه، نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی ۱۴ بهمن‌ماه در آیین افتتاح همزمان و متمرکز پروژه‌های دهه فجر شهرستان شهرکرد با اشاره به اینکه به‌علت بی‌تدبیری برخی مسئولان سفره مردم در سال‌های اخیر کوچک‌تر شده است، اظهار کرد: باوجود مشکلات اقتصادی، امروز ایران در اوج عزت و اقتدار قرار دارد، منافقان در تلاش هستند تا دستاوردهای جمهوری اسلامی را کوچک جلوه دهند.

راستینه افزود: عده‌ای اقتصاد کشور را به برجام گره زدند و شرایط سختی در کشور ایجاد شد، امروز آمریکا مجبور است بر سر میز مذاکره بیاید، خوشبختانه آمریکا را با خفت از منطقه بیرون کردیم، قطعاً به‌زودی از عراق نیز اخراج خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه امروز ملت ایران عزیز است و با اقتدار در آب‌های آزاد تهدیدهای دشمنان را خنثی می‌کند و ناو دشمن را با یک قایق تندرو فراری می‌دهد، عنوان کرد: بابت مشکلات موجود در کشور شرمنده مردم هستیم، اما مردم ایران با قدرت ایستاده‌اند.

راستینه با بیان اینکه جهاد تبیین به تأکید مقام معظم رهبری باید در اولویت همه قرار بگیرد، تصریح کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی باید برای مردم بیان شود، مردم نظام جمهوری اسلامی و انقلاب را دوست دارند، ضعف‌های عملکرد مسئولان را می‌پذیریم، اما دستاوردها نیز باید گفته شود.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم از انقلاب اسلامی ناراحت نیستند، بلکه از عملکرد مسئولان گلایه دارند، امروز تحریف جزو نقشه‌های شیطانی دشمن محسوب می‌شود.

وی با اشاره به مشکل آب شرب در شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری، توضیح داد: از سال گذشته ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای رفع تنش آبی و اجرای پروژه آبرسانی بن- بروجن جذب شده است و سال ۱۴۰۱ تنش آبی در استان پایان پیدا می‌کند، امروز تانکرهای آبرسانی در شهرکرد قلب همه را به درد آورده است، باید نگاه عدالت در کشور حاکم شود.

راستینه در پایان با گلایه از فضای مجازی، بیان کرد: باید حقایق برای مردم روشن شود، اهل شکایت از فعالان این فضا نیستم، اما نباید اطلاعات نادرست به مردم داده شود، همه اهل این استان هستیم و تفاوتی بین شهرستان‌ها وجود ندارد.

۴۳ پروژه در شهرکرد افتتاح و به بهره‌برداری رسید

در ادامه جلسه عبدالعلی ارژنگ، فرماندار شهرکرد در خصوص پروژه‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری در شهرستان شهرکرد، اظهار کرد: در مجموع ۴۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۸۵ میلیارد تومان در این شهرستان در دهه فجر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: پروژه‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری در شهرکرد توسط ۱۸ دستگاه اجرایی تکمیل شده است، این پروژه‌ها برای ۳۰۸ نفر به‌صورت مستقیم اشتغالزایی می‌کند، همچنین امروز ۱۱ دستگاه اتوبوس به سیستم حمل و نقل عمومی شهرکرد اضافه می‌شود.

ارژنگ با بیان اینکه امروز عملیات اجرایی ۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۲۴۲ میلیارد تومان در شهرکرد به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: این پروژه‌ها برای ۲۸۴۴ به‌صورت مستقیم اشتغالزایی می‌کند.

فرماندار شهرکرد با اشاره روند اجرایی پروژه محور تپه نورالشهدا شهرکرد، گفت: این پروژه با مشارکت اداره‌کل راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، شهرداری شهرکرد و بخش خصوصی در حال اجرا است، عملیات خاکبرداری این محور ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی همچنین از رشد ۲۶۱ درصدی اعتبارات شهرستان شهرکرد در سال‌جاری خبر داد و بیان کرد: این اعتبارات در قالب‌های مختلف از جمله محرومیت‌زدایی، آب و راه روستایی و اعتبارات در اختیار نماینده مجلس اختصاص یافته است.

ارژنگ در پایان یادآور شد: شهرکرد با مشکل تأمین آب شرب مواجه شده است، بنابراین درخواست می‌شود پروژه آبرسانی بن به بروجن تسریع شود.

انتهای پیام
captcha