بیانیه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به مناسبت یوم الله 22 بهمن
کد خبر: 4035316
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۴

بیانیه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به مناسبت یوم الله 22 بهمن

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به مناسبت بزرگداشت چهل‌و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یوم الله 22 بهمن ماه بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، متن این بیانیه به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

«وقل جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقا» اسراء (۸۱)

پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ و ظهور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک شکاف راهبردی در هندسه قدرت جهانی بود که ایران را به یک "قدرت برتر" منطقه‌ای و بازیگر توانمند در عرصه معادلات بین‌المللی تبدیل و در ادامه با نفوذ منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای گفتمان خود، نویدبخش تمدن نوین اسلامی در عصر مدرن گردید.

انقلاب شکوهمند اسلامی در چهل و سه سال گذشته به رغم تحریم ها، تهدیدها، فشارها و شبیخون گسترده فرهنگی به پیشرفت‌های چشم‍گیر و دستاوردهای ارزشمندی دست یافته است.

دهه مبارك فجر، دهه ارزش‌هاي مقدس و دهه آموزه‌هاي حق‌طلبي، ظلم‌ستيزي و عدالت‌خواهي بزرگمردي از تبار آفتاب و آيينه است كه با عنوان معمار كبير انقلاب درس عشق، معنويت و انسانيت، نثار جهان و جهانيان كرد.

در هر حال، انقلاب ملت ایران به مسیر پرافتخار خود ادامه خواهد داد و مانع‌تراشی‌ها و سنگ‌اندازی‌های خارجی نخواهد توانست نهضت ملت ایران را متوقف کند.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به عنوان متولی دیپلماسی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌الملل با پاسداشت یاد، نام و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهیدان والامقام انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم علی‌الخصوص سیدالشهدای جبهه مقاومت، سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی اعلام می‌دارد همچون گذشته تمامی همت خود را در جهت تبیین و ترویج آرمان‌های انقلاب اسلامی معطوف خواهد نمود.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پایان ضمن تبریک و تهنیت به ملت شریف ایران با آرمان‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تجدید میثاق می‌نماید.

انتهای پیام
captcha