پیروزی انقلاب اسلامی باعث احیای دین اسلام شد
کد خبر: 4035688
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹
نماینده مردم اهر در مجلس:

پیروزی انقلاب اسلامی باعث احیای دین اسلام شد

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ موجب احیای دین مبین اسلام و معارف الهی در ایران اسلامی شد.

احمدمحرم زاده، نماینده مردم اهر در مجلس

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، احمد محرم‌زاده، نماینده مردم اهر و هریسی اسلامی، امروز، 22 بهمن ماه، در جمع مسئولان و مردم شهرستان اهر ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: دهه مبارک فجر یادآور بصیرت و بشارت ملتی منسجم، خداجوی و ولایت‌مدار است که توانستند تحت هدایت رهبری دوراندیش و شجاع و با وحدت کلمه و اتکا به قدرت لایزال الهی در رویارویی با رژیم مستبد شاهنشاهی پیروز و فصلی جدید از حیات سیاسی و فرهنگی کشور را رقم بزنند.

وی افزود: در آن زمان انقلاب اسلامی این نهال نوپا با رهبری حضرت امام‌خمینی(ره)، امروز به درختی تنومند تبدیل‌ شده که در مقابل هیچ طوفان و تندبادی سر خم نخواهد آورد و تحت فرمان مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردم همیشه در صحنه‌ ایران اسلامی تا ظهور منجی عالم بشریت ادامه خواهد داشت.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ موجب احیای دین مبین اسلام و معارف الهی در ایران اسلامی شد.

محرم زاده، با اشاره به اینکه اقتدار و پیشرفت امروز نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و جانفشانی ایثارگران است گفت: خانواده‌های معظم شهدا و ايثارگران در سخت‌ترین شرايط کشور دين خود را به بهترين نحو ممکن به انقلاب ادا کرده‌اند و ما نيز وظیفه‌داریم در جهت مرتفع شدن مشکلات آن‌ها تلاش های مضاعف انجام دهیم.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، حل مشکلات مردم شهرستان‌های اهر و هریس را از اولویت کاری خود برشمرد و افزود: در این راستان اینجانب با تمام توان در جهت حل و فصل مشکلات مردم فهیم این شهرستان های در مجلس تلاش خواهم کرد و امیدوارم در آینده نزدیک شاهد پیشرفت ها و اتفاقات خوبی در این منطقه باشیم.

وی در پایان مهمترین وظیفه دولت و مجلس را خدمت رسانی شایسته به مردم ایران اسلامی برشمرد و گفت: دولت سیزدهم مصمم است، گام‌های بلندی را برای رفع مشکلات مردم بردارد و در این راستا از آغاز به‌ کار این دولت اقدامات خوبی انجام ولی کافی نیست و باید بیش از پیش تلاش گردد.

انتهای پیام
captcha