خبرنگاران متقاضی مسکن در خراسان‌جنوبی تا ۱۰ اسفند ثبت‌نام کنند
کد خبر: 4036773
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸

خبرنگاران متقاضی مسکن در خراسان‌جنوبی تا ۱۰ اسفند ثبت‌نام کنند

مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان‌جنوبی بیان کرد: خبرنگاران متقاضی مسکن در خراسان‌جنوبی تا ۱۰ اسفندماه سال جاری برای ثبت‌نام و اعلام درخواست به خانه مطبوعات مهلت دارند.

دیدار مشاور استاندار خراسان‌جنوبی با مدیرکل بنیاد مسکن استان سمانه سالاری، مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا در خراسان‌جنوبی، گفت: صبح امروز، 27 بهمن‌ماه به همراه مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی با قاسم تنها، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خراسان‌جنوبی به‌منظور حل مشکلات خبرنگاران دیدار و گفت‌وگو انجام شد.

وی بیان کرد: در این دیدار مشکل اصحاب رسانه برای تأمین مسکن مطرح و توافق شد خبرنگاران متقاضی مسکن و دارای شرایط مورد نظر، تا 10 اسفندماه سال جاری درخواست خود را مطرح کنند.

مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان‌جنوبی تأکید کرد: در بیرجند مدیران رسانه‌ها، درخواست همکاران برای تأمین مسکن (با تفکیک تقاضا در حوزه متقاضی مسکن در طرح نهضت ملی مسکن و یا بهره‌مندی از مسکن در روستاها) را نیز باید به خانه مطبوعات ارائه کنند. البته در حال حاضر نمی‌توان نام هیچ روستایی در شهرستان بیرجند را برای تأمین مسکن خبرنگاران اعلام کرد چراکه به گفته مدیرکل بنیاد مسکن، برخی روستاها اجازه افزایش جمعیت ندارد.

سالاری ادامه داد: همچنین مقرر شد خبرنگاران شهرستانی، درخواست مسکن خود را به خانه مطبوعات ارائه دهند تا با ارائه به اداره ‎کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، برای تأمین مسکن آنها، تدابیر لازم اندشیده شود؛ شرط اصلی برای همه ثبت‌نام‌کنندگان این است که بند(ج) آن‌ها قرمز نباشد(به این معنا که تاکنون برای مسکن ثبت نام نکرده باشند) و از خدمات و تسهیلات مسکن هم استفاده نکرده باشند.

مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه متقاضیان مسکن در سامانه مسکن ملی ثبت‌نام کنند، بیان کرد: فرم‌های ثبت‌نام به‌زودی به‌سرپرستی رسانه‌ها ارسال می‌شود.

انتهای پیام
captcha