۳۹۸ بیمار کرونایی در قم بستری هستند
کد خبر: 4037084
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۵

۳۹۸ بیمار کرونایی در قم بستری هستند

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم گفت: ۳۹۸ تَن بیمار به علت بیماری کووید-۱۹ در مرکزهای درمانی این استان بستری هستند که ۶۳ تن از آن‌ها بَدحال هستند.

مهدی مصری، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط‌ عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم، مهدی مصری، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم در گفت‌وگویی درباره آخرین وضعیت بیماران کووید-۱۹ در این استان افزود: در ۲۴ ساعت منتهی به ۲۸ بهمن‌جاری، ۸۹ تن بیمار با علایم کرونا مثبت به صورت سرپایی پذیرش شدند.

وی ابراز کرد: در این مدت ۶۴ تن بیمار جدید در زمینه مذکور در مرکزهای درمانی استان قم بستری و همچنین ۸۸ تن بیمار در این رابطه از مراکز درمانی این استان ترخیص شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم با اشاره به اینکه در حال حاضر وضعیت کرونا در قم «قرمز» است، اعلام کرد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، ۶ تن به علت کرونا در استان قم فوت شدند.

مصری با بیان اینکه تاکنون تعداد یک میلیون و ۷۲۷ هزار و ۲۹ دُز واکسن کرونا در استان قم تزریق شده است، یادآور شد: همچنین در ۲۴ گذشته ۳۶۹ مورد آزمایش (تست) در زمینه کرونا در این استان انجام شده که ۱۳۲ مورد آن مثبت بوده است.

انتهای پیام
captcha