جلب رضایت از شکات ۱۹ زندانی در ارومیه
کد خبر: 4037607
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳

جلب رضایت از شکات ۱۹ زندانی در ارومیه

رئیس شوراهای حل اختلاف آذربایجان‌غربی گفت: با میانجیگری اعضای شعبه ۱۹ شورای حل‌اختلاف ویژه زندانیان ارومیه وکمک خیرین منجر به جلب رضایت ازشکات ۱۹ مددجو شد.

هادی صمدی رئیس شورای حل اختلاف آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، هادی صمدی، معاون قضایی رئیس‌کل دادگستری و رئیس شوراهای حل‌اختلاف آذربایجان‌غربی، اول اسفندماه در گفت‌وگو با اصحاب رسانه اظهار کرد: با پیگیری مستمر و خستگی‌ناپذیر اعضای شعبه ۱۹ شورای حل اختلاف مستقر در زندان مرکزی ارومیه و تعامل سازنده با خیرین نیک‌سیرت و جذب کمک مردمی به ارزش ۲۴۰ میلیون ریال از ابتدای شروع دهه فجر انقلاب اسلامی تا پایان ۲۲ بهمن تعداد ۶ نفر از مددجویان از زندان آزاد و به کانون خانواده بازگشتند.

وی افزود: درهمین راستا رضایت شکات خصوصی ۱۳ نفر از مددجویان دراین ایام اخذ شده که به دلیل داشتن شکات خصوصی دیگر امکان آزادی‌شان فراهم نشد.

رئیس شوراهای حل اختلاف استان آذربایجان‌غربی تصریح کرد: اعضای فعال این شعب با تلاش‌های مستمر خود وضعیت همه مددجویان زندانی جرایم غیر عمد و محکومیت‌های مالی را پایش می‌کنند تا بتوانند زمینه آزادی زندانیان واجد شرایط را فراهم آورده و خدمتی دیگری برای جامعه بشری در دستگاه قضایی به ارمغان آورند.

وی ادامه داد: همه شعب شورای حل اختلاف ویژه زندانیان در استان این آمادگی را دارد که در مواردی که مددجویان نیز درخواست اقدامات سازشی و مذاکره با شکات خصوصی از شورای حل اختلاف دارند پس از وصول و ارجاع آن از طریق مسئولان زندان در دستور کار قرار داده و حسب مورد پیگیری‌های لازم را جهت جلب رضایت و ایجاد سازش انجام دهند.

انتهای پیام
captcha