ضرورت پیگیری ایجاد اشتغال در مناطق محروم
کد خبر: 4037664
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷

ضرورت پیگیری ایجاد اشتغال در مناطق محروم

سرپرست معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار پیگیری ایجاد اشتغال و رفع بیکاری در مناطق محروم کشور شد.

محمود کریمی بیرانوند، بازدید از شهرستان های رستمی و ممسنیبه گزارش ایکنا از فارس، محمود کریمی بیرانوند، سرپرست معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز، اول اسفندماه در جلسه شورای اداری شهرستان‌های ممسنی و رستم استان فارس گفت: ایجاد اشتغال و رفع بیکاری در مناطق محروم ضرورتی است که باید دنبال شود.

وی همچنین بر ضرورت بهره از ابزارهای نوین در ایجاد کسب و کار تأکید کرد و افزود: ارتقای فرهنگ کار فرآیندی بلندمدت و غیراثرگذار در برهه کنونی نیست بلکه ابزارهای نوینی در حوزه کسب و کار وجود  دارد که می‌تواند در این زمینه مؤثر باشد.

بیرانوند همچنین به ظرفیت‌های شهرستان‌های ممسنی و رستم استان فارس اشاره کرد و خواستار استفاده حداکثری از این ظرفیت‌ها شد.

یادآور می‌شود، معاون امور تعاون و سرپرست معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون، مدیرعامل بانک رفاه کارگران، مدیرکل برنامه‌ریزی سازمان فنی و حرفه‌ای و مشاور معاون امور تعاون با هدف رفع بخشی از محرومیت ممسنی و رستم به این دو شهرستان سفر کردند.

انتهای پیام
captcha