اصالت مدیران به ولایتمداری و خدمت به مردم است
کد خبر: 4038413
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱

اصالت مدیران به ولایتمداری و خدمت به مردم است

استاندار کردستان اصالت را از جمله مؤلفه‌های لازم برای مدیران ذکر کرد و گفت: اصالت به مردم‌داری، ولایتمداری و خدمت به مردم است.

اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان، شامگاه گذشته، سوم اسفندماه در مراسم تقدیر و معارفه سه نفر از مدیران استانی حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با اشاره به انتصاب مدیران جوان بومی در استان، تأکید کرد: مسیر پرورش نیروی بومی و انقلابی کارآمد را دنبال می‌کنیم.

وی قومیت و مذهب را در انتخاب و انتصاب مدیران بی‌تأثیر خواند و افزود: همه باید با برادری به مردم خدمت کنیم و کردستان معیار این برادری است.

استاندار کردستان با اشاره به تعهد استان کردستان برای ایجاد ۳۳ هزار و ۵۱۳ نفر اشتغال در سال ۱۴۰۱ تأکید کرد: شورای اشتغال، مهم‌ترین شورای کردستان در سال آینده است.

وی افزود: ما در سال آینده دو تعهد خیلی بزرگ در استان یعنی ساخت مسکن و ایجاد اشتغال داریم و به همین دلیل باید از تمامی ظرفیت های در اختیار برای اجرایی کردن این دو تعهد استفاده کنیم.

زارعی‌کوشا یادآور شد: تعهد کردستان در ساخت مسکن ۸۷ هزار واحد و در ایجاد اشتغال ۳۳ هزار و ۵۱۳ نفر است که برای تحقق هر دو هدف باید از هم‌اکنون برنامه‌ریزی و تمهید کنیم.

گفتنی است؛ از زحمات برهان صلواتی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی، سیدجمیل احمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای و جبار احمدپور رئیس صندوق بیمه روستاییان کشاورزان و عشایر تقدیر و آنان را جزو سرمایه‌های استان ذکر کرد.

یادآور می‌شود که زارعی‌کوشا در ادامه برای فرزاد پیشکاری، فردین وکیلی و احمد توانا به عنوان مدیران جدید این ادارات آرزوی موفقیت کرد و هر سه نفر را جزو نیروهای جوان و انقلابی معرفی کرد.

انتهای پیام
captcha