پرداخت تسهیلات به خانواده‌های دارای فرزند چندقلو
کد خبر: 4040193
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
انسیه خزعلی تأکید کرد:

پرداخت تسهیلات به خانواده‌های دارای فرزند چندقلو

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده بیان کرد: دولت سیزدهم به خانواده‌های دارای فرزند چند قلو تسهیلات پرداخت می‌کند.

پرداخت تسهیلات به خانواده‌های دارای فرزند چندقلوبه گزارش ایکنا از گلستان، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، امروز، ۱۳ اسفندماه در دیدار با خانواده چهار قلوهای گنبدی ساکن روستای مالای‌ شیخ‌ غراوی با اشاره به اهمیت نهاد خانواده از رویکرد دولت سیزدهم به تقویت بنیان این نهاد، گفت: دولت سیزدهم با اعطای تسهیلات از خانواده‌های دارای فرزند چندقلو حمایت می‌کند.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه همه دستگاه‌‎های اجرایی باید تکالیف خود را در راستای قانون تعالی جمعیت انجام دهند، تصریح کرد: رسیدگی به خانواده‌های دارای چندقلو در اولویت‌های حمایت دولت است، لذا در این راستا تمهیداتی صورت گرفته که به زودی عملی خواهد شد.

خزعلی در این دیدار با این خانواده با مشکلات آنها آشنا شد و به والدین این چهارقلوها وعده داد برای حل مشکل خانه‌دار شدن آنها پیگیری‌های لازم را انجام خواهد داد.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده بیان کرد: اصلاح ساختارها و قوانین و حرکت در مسیر برنامه ششم برای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار به طور جدی در دولت سیزدهم پیگیری خواهد شد.

خزعلی افزود: توجه به کارآفرینی، تسهیل‌گری، ایجاد فرصت‌های شغلی، وجود افراد بازمانده از تحصیل، غربالگری سرطان و تجهیز پارک بانوان از نیازها و مشکلات بانوان گلستان است که حل آن در دستور کار دولت قرار دارد.

وی ادامه داد: این استان به واسطه سکونت اقوام و مذاهب گوناگون، از استعدادها و توانایی‌های زیادی برخوردار است که باید زمینه شکوفایی و رشد این توانمندی‌ها فراهم شود.

خزعلی شب گذشته پس از ورود به گلستان در نشستی با بانوان فرهیخته و نمایندگان تشکل‌های مختلف بانوان از مسائل و مشکلات و مطالبات آنان آگاه شد.

همچنین دیدار با بانوان هنرمند رشته‌های مختلف صنایع دستی، بانوان کارآفرین، فعالان بازارچه‌های سنتی از جمله برنامه‌های دیگر سفر معاون رئیس‌جمهور به گلستان است.

 

انتهای پیام
captcha