تجلیل از خبرنگاران کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر کرمان
کد خبر: 4040378
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸

تجلیل از خبرنگاران کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر کرمان

آئین تجلیل از خبرنگاران کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان، مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان و جمعی از خبرنگاران استان امروز، ۱۴ اسفندماه در سالن همایش صداوسیمای مرکز کرمان برگزار شد.

حسین انجم‌شعاع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، آئین تجلیل از خبرنگاران کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان، مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان و جمعی از خبرنگاران استان امروز، ۱۴ اسفندماه در سالن همایش صداوسیمای مرکز کرمان برگزار شد.

احمدعلی‌ رمضانی، مدیرکل صدا و سیمای کرمان در این آئین ضمن تشکر از رسانه‌های استان در پوشش اخبار دهه فجر، عملکرد رسانه‌های استان را در این ایام مناسب دانست.

وی در ادامه به تشریح برنامه‌های صدا و سیمای مرکز کرمان در عید نوروز و ماه مبارک رمضان پرداخت و گفت: تا پایان ماه رمضان سه جدول پخش با رویکردی جدید برنامه‌ریزی شده است که برنامه‌های رادیویی احیا شب نیمه شعبان، سحر نزدیک است و برنامه بهشت عاشقان از جمله این برنامه‌ها است.

وی با اشاره به برگزاری ۴ ویژه برنامه از اول تا چهاردهم فروردین و برگزاری ویژه برنامه تحویل سال از ارگ بم، به برنامه‌های صدا و سیمای مرکز کرمان در ماه رمضان نیز اشاره کرد و گفت: جمع‌خوانی قرآن در حسینیه ثارالله و ویژه برنامه سحر و افطار از مهمترین این برنامه‌ها است.

حسین انجم‌شعاع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان نیز در این مراسم با تبریک اعیاد ماه شعبانیه و تقدیر از خبرنگاران گفت: اگر حضور رسانه‌ها و خبرنگاران نباشد یک فعالیت ابتر می‌ماند و خروجی قابل توجهی نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها مردم را بسیج کردند و راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه با شکوه بسیار برگزار شد، گفت: نزدیک به ۱۵ هزار خودرو با داشتن پرچم در راهپیمایی شرکت کردند.

انتهای پیام
captcha