قانون‌شکنان به عمد مجری برنامه بیگانگان هستند
کد خبر: 4042204
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶

قانون‌شکنان به عمد مجری برنامه بیگانگان هستند

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه نگه داشتن جامعه بر محور قانون یکی از مهم‌ترین وظایف نیروی انتظامی است، گفت: افرادی که به عمد طرح قانون‌شکنی دارند مجری برنامه بیگانگان هستند و باید با آنان برخورد شود، چراکه خطر این افراد از خطر حمله‌های نظامی بدتر است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی، امروز، 21 اسفندماه در جلسه با فرماندهان نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: مسئولیت‌های بسیاری برعهده پلیس مقتدر و امین جمهوری اسلامی قرار دارد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه نگه داشتن جامعه بر محور قانون یکی از مهم‌ترین وظایف نیروی انتظامی است، افزود: قانون، دین است و انسان نمی‌تواند بی‌دین باشد و قانون است که خط سیر را تعیین می‌کند.

وی بیان کرد: دشمنان از جنگ و درگیری و ترور دست بر نمی‌دارند و بدترین گزینه‌ای که روی میز دارند، هم ایجاد انحرافات فکر و هم ایجاد شبهات است و به اسم‌های گوناگون از جمله آزادی این برنامه را پیش می‌برند.

عبادی ادامه داد: مسئولان و نیروی انتظامی که مسئولیت خاص جهت برخورد با قانون‌شکنان دارند بدانند که مردم ما معاند نیستند و باید با یک کار فرهنگی جامعه خود به‌خصوص نوجوانان و جوانان را با نقشه‌ها و اهداف دشمن آشنا کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه انسان عاقل هیچ‌گاه قانون را زیرپا نمی‌گذارد، گفت: صدها هزار شهید جان خود را برای تأمین امنیت مردم فدا کردند تا قانون‌شکنی رخ ندهد و قانون‌شکنی معنایش این است که همه نوکر من هستند.

وی با بیان اینکه دشمن آزادی را به‌عنوان قانون‌شکنی القا می‌کند، افزود: برخی افراد از روی جهل و خودپرستی و نفس‌پرستی به اجرای نقشه‌های دشمن کمک می‌کنند و باید این افراد را بیدار کنیم. تریبون‌ها باید نقشه دشمن و اهمیت رعایت قانون را تبیین کنند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به لزوم بیان معنای قانون‌شکنی، گفت: افرادی که به عمد طرح قانون‌شکنی دارند مجری برنامه بیگانگان هستند و باید با آنان برخورد شود و خطر این افراد از خطر حمله‌های نظامی بدتر است.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر اوجب واجبات است، تأکید کرد: پلیس مقتدر و امین در کنار فعالیت‌های روزمره خود به مسئله ارشاد و خنثی کردن توطئه‌های بیگانه بیش از گذشته بپردازد.

انتهای پیام
captcha