هر چه از شهید متوسلیان بگوییم، کم است
کد خبر: 4042670
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸
هم‌رزم شهید متوسلیان:

هر چه از شهید متوسلیان بگوییم، کم است

هم‌رزم شهید احمد متوسلیان با بیان اینکه سخن از متوسلیان گفتن سخت است و هر آنچه از این شهید بزرگوار بگوییم، کم است، گفت: در چند کتاب نیز تنها سرگذشت کوچکی از حماسه‌های بزرگ او نوشته شده است.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری، آیین تجلیل و تکریم از ایثارگران و خانواده معظم شهدای معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و چهار نفر از راویان راهیان نور، 22 اسفندماه همزمان با روز بزرگداشت شهدا در تالار رودکی برگزار شد.

محمود سالاری، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از قرائت شعری از علی معلم دامغانی، در سخنان کوتاهی در این مراسم اظهار کرد: امیدوارم این روز در هر سال میعاد ما با شما باشد و هر سال بدون دعوت به یاد شهدا جمع شویم.

وی ادامه داد: هر فردی به نیت بازنگشتن به جبهه رفت. حال کسی از بستان جبهه‌ها چیده شد و دیگری ماند تا ادامه‌ دهنده مسیر باشد، بنابراین همه شما بزرگواران برای ما شهدای زنده هستید تا راه را به ما نشان دهید. امیدوارم این محفل سال به سال پایاتر و پویاتر شود. من همه شما را ولی نعمت خود و معاونت هنری می‌دانم.

هر چه از شهید متوسلیان بگوییم کم است

سردار مجتبی عسگری، از روایان پیشکسوت راهیان نور و هم‌رزم شهید احمد متوسلیان، با بیان خاطراتی از این شهید جاویدالاثر و هشت سال دوران دفاع مقدس، گفت: سخن از متوسلیان گفتن سخت است و هر آنچه از این شهید بزرگوار بگوییم، کم است. در چند کتاب نیز تنها سرگذشت کوچکی از حماسه‌های بزرگ او نوشته شده است.

همه به نیت بازنگشتن به جبهه رفتند

در ادامه این مراسم با حضور محمود سالاری، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سردار مجتبی عسگری، راوی پیشکسوتان راهیان نور، روح‌الله حسین‌زاده، قاسم داورزنی و ماشاالله شاهمرادی‌زاده از خادمان شهدا و راویان راهیان نور تجلیل و تعدادی از همکاران به نمایندگی از خانواده بزرگ ایثارگران معاونت امور هنری، تکریم شدند.

همه به نیت بازنگشتن به جبهه رفتند

همه به نیت بازنگشتن به جبهه رفتند

انتهای پیام
captcha