اشتغالزایی اوقاف برای بیش از ۶۰ خانواده روستایی در کردستان
کد خبر: 4042777
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲

اشتغالزایی اوقاف برای بیش از ۶۰ خانواده روستایی در کردستان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان از توزیع ۳۶۰ رأس گوسفند مولد بین خانواده‌های محروم روستایی استان خبر داد و گفت: در این راستا برای بیش از ۶۰ خانواده روستایی در کردستان اشتغالزایی ایجاد شده است.

حجت‌الاسلام محمد کاروند مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان در گفت‌و‌‌گو با ایکنا از کردستان، از توزیع 360 رأس دام گوسفند مولد نژاد افشار بین خانواده‌های محروم روستایی خبر داد و اظهار کرد: در راستای این طرح با شناسایی محرومان 18 روستای استان زمینه لازم برای کارآفرینی و اشتغال روستاییان محروم فراهم شد.

وی با اشاره به اینکه در این طرح که برای اولین بار از محل اجرای نیت موقوفات مرتبط با نیات خیرات و مبرات استان برگزار شده است، افزود: به هر خانواده روستایی که زمینه دامداری را دارند از 4 تا 12 رأس گوسفند به همراه بره اهدا شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان از توزیع 360 رأس گوسفند مولد بین خانواده‌های محروم روستایی استان خبر داد و بیان کرد: در این راستا برای بیش از 60 خانواده روستایی در کردستان اشتغالزایی ایجاد شده است.

وی با اشاره به نیاز مبرم استان به وجود موقوفاتی با نیات اشتغالزایی و تولید ادامه داد: اداره کل اوقاف و امور خیریه کردستان از ابتدای سال‌جاری با راه‌اندازی هفت کارگاه خیاطی و احیای باغ‌ها و اراضی کشاورزی موقوفه، تلاش داشته نقش خود را در زمینه تحقق شعار سال ایفا کند.

حجت‌الاسلام کاروند در پایان گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان در تلاش است تا اجرای نیات موقوفات با نیت خیرات و مبرات استان کردستان را به سمت پشتیبانی از تولید و اشتغالزایی سوق دهد.

انتهای پیام
captcha