طرح «قرار دوازدهم» در امامزادگان یزد اجرایی می‌شود
کد خبر: 4045415
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲

طرح «قرار دوازدهم» در امامزادگان یزد اجرایی می‌شود

رئیس اوقاف و امورخیریه شهرستان یزد از اجرای طرح «قرار دوازدهم» به نیت سلامتی امام زمان(عج) در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه این شهرستان خبر داد.

محمدحسین کاظمی، رئیس اوقاف و امورخیریه شهرستان یزد محمدحسین کاظمی، رئیس اوقاف و امورخیریه شهرستان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از اجرای طرح «قرار دوازدهم» به نیت سلامتی امام زمان(عج) در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه این شهرستان خبر داد.

وی اظهار کرد: این طرح دوازدهم هر ماه در قالب اجرای فعالیت‌های نیکوکاری و با نیت سلامتی امام زمان(عج) انجام می‌شود که در قالب این طرح برنامه‌هایی از جمله توزیع بسته‌های معیشتی، تهیه جهیزیه و فعالیت‌های فرهنگی اجرایی خواهد شد.

کاظمی افزود: دوازدهم فروردین ماه امسال و در راستای اجرای این طرح، افزون بر 6 کمک جهیزیه و همچنین 50 بسته معیشتی در امامزاده سیدنصرالله(ع) یزد توزیع خواهد شد.

رئیس اوقاف و امورخیریه شهرستان یزد با اشاره به اجرای طرح «آرامش بهاری» در امامزادگان و بقاع متبرکه برای سیزدهمین سال گفت: خوشبختانه این طرح در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه با استقبال خوب مسافران نوروزی همراه شده است که تا 13 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

کاظمی با اشاره به اینکه در بحث اسکان مسافران نوروزی به دلیل تکمیل ظرفیت هتل‌ها و اقامتگاه‌ها از ظرفیت امامزادگان، حسینیه‌ها و بقاع متبرکه شهرستان یزد نیز استفاده شده است گفت: افزون بر ۱۵۰۰ نفر در شبانه روز در امامزادگان اسکان داده شده‌اند.
انتهای پیام
captcha