پیام استاندار آذربایجان‌شرقی به مناسبت روز جمهوری اسلامی
کد خبر: 4046012
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸

پیام استاندار آذربایجان‌شرقی به مناسبت روز جمهوری اسلامی

استاندار آذربایجان‌شرقی به مناسبت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی پیامی صادر کرد.

عابدین خرم، استاندار آذربایجان‌شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، عابدین خرم، استاندار آذربایجان‌شرقی به مناسبت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی پیامی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

۱۲ فروردین، از روز‌های ماندگار و عید بزرگ ملت ایران در تاریخ این مرزوبوم است؛ روزی که سرآغاز حرکتی نوین در عرصه سیاسی جهان شد و حکومتی مبتنی بر ارزش‌های اسلام ناب محمدی را پایه‌گذاری کرد.

مردم آگاه و هوشیار ایران در ۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸ با انتخاب نظام جمهوری اسلامی به عنوان نظام حکومتی و سیاسی کشور، الگویی جامع، کارآمد و برخوردار از ظرفیت‌های بالنده و مطمئن برای اداره جوامع بشری را به جهانیان ارائه کرد.

ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با عزم و اراده استوار خود در برابر توطئه‌های زورگویان جهان تا به امروز ایستاده و به رغم دشمنی‌های استکبار، روز به روز به پیشرفت‌های بزرگی در عرصه‌های مختلف داخلی و بین‌المللی دست یافته‌اند.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن این روز بزرگ به مردم متدین و انقلابی استان آذربایجان شرقی، بهروزی و سرافرازی آنان را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم و تلاش و همت مضاعف همه مسئولان و همیاری، همکاری و همفکری آحاد مردم بویژه نخبگان، اندیشمندان، صاحبان کسب‌وکار و فعالان عرصه‌های مختلف را در راه تحقق آرمان‌های والای انقلاب، منویات مقام معظم رهبری و اهداف دولت مردمی خواستارم.

انتهای پیام
captcha