برنامه‌های مؤسسه منهاج در ماه رمضان
کد خبر: 4046500
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳

برنامه‌های مؤسسه منهاج در ماه رمضان

جزءخوانی، محفل انس با قرآن، دوره آموزش مجازی تفسیر و مسابقه حفظ نیم جزء از برنامه‌های در نظر گرفته شده در مؤسسه منهاج برای ماه رمضان است.

مؤسسه منهاجبه گزارش ایکنا، برنامه‌های قرآنی مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت منهاج عشق‌آباد در ماه مبارک رمضان با همکاری نهادهای فرهنگی و مذهبی و خیران برگزار می‌شود.

از این برنامه‌ها می‌توان به جزءخوانی قرآن کریم همه روزه ساعت 18 برای عموم در محل مهدیه مسجد جامع عشق‌آباد همراه با قرعه‌کشی و اهدای هدایای فرهنگی با مشارکت هیئت امنای مهدیه اشاره کرد.

همچنین محفل انس با قرآن کریم روزهای جمعه از ساعت 11:30 در مصلای نماز جمعه با مشارکت نهاد امام جمعه و حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر دستگردان برگزار می‌شود.

از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این ایام می‌توان به برگزاری دوره آموزش مجازی تفسیر سوره حجرات همراه با مسابقه و اهدای جوایز با قید قرعه به قبول‌شدگان دوره و برگزاری مسابقه حفظ نیم جزء آخر قرآن از سوره اعلی تا آخر قرآن برای داوطلبان کمتر از 12 سال اشاره کرد، آزمون این مسابقه در پایان ماه رمضان به صورت حضوری و شفاهی برپا و به همه قبول‌شدگان جایزه اهدا می‌شود.

یادآوری می‌شود، مؤسسه منهاج در شهرستان طبس، عشق‌آباد، میدان ۱۵ خرداد واقع شده است.

 

انتهای پیام
captcha