خانواده‌های زندانیان حمایت مادی و معنوی شوند
کد خبر: 4046998
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶

خانواده‌های زندانیان حمایت مادی و معنوی شوند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس با بیان اینکه اگر مشکلات زندانیان و خانواده‌های آنان با همکاری دستگاه‌های حمایتی و متولی اشتغال حل نشود، بدنه جامعه متزلزل می‌شود، خواستار حمایت مادی و معنوی خانواده‌های زندانیان شد.

سیدمصطفی بحرینی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سیدمصطفی بحرینی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس، امروز، 16 فروردین در نشست هیئت‌ مدیره این انجمن ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در انجمن حمایت در سال گذشته، گفت: این اقدامات با نیت خیر و دلسوزی صورت گرفته و اجر معنوی همه دست‌اندرکاران در نزد خدا محفوظ است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد اشتغالزایی، گفت: خدمت به اقشار آسیب‌دیده اجتماع به‌ویژه خانواده‌های نیازمند زندانیان اولویت دستگاه قضایی است، اگر مشکلات زندانیان و خانواده‌های آنان با همکاری دستگاه‌های حمایتی و متولی اشتغال حل نشود، بدنه جامعه متزلزل می‌شود.

رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت زندانیان شیراز یادآور شد: فرد مجرم، امنیت و آرامش جامعه را برهم می‌زند باید متنبه شود و با شرکت در برنامه‌های اصلاحی و تربیتی، زمینه بازگشت سالم به جامعه را فراهم کند اما خانواده وی مستوجب مجازات نیست و این خانواده‌ها باید حمایت مادی و معنوی شوند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس اظهار کرد: هرچند همه همکاران در سال گذشته به دنبال تأمین منابع پایدار و درآمدزایی برای خانواده‌ها بودند و تمام تلاش خود را صرف خدمت‌رسانی به این قشر آسیب‌دیده کرده‌اند اما در سال جدید خدمات باید با عزم بیشتر پیگیری و دنبال شوند.

وی در ادامه با تأکید بر راه‌اندازی ساختمان انجمن حمایت زندانیان، گفت: تمام تلاش خود را به‌کار گیرید تا ظرف یک‌ماه آینده ساختمان انجمن حمایت افتتاح شود.

انتهای پیام
captcha