معرفی محصولات دانش بنیان قزوین در مستند «دریچه»
کد خبر: 4047811
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵

معرفی محصولات دانش بنیان قزوین در مستند «دریچه»

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: مستند گزارشی «دریچه» با هدف معرفی نهادهای فعال در زمینه تولید محصولات دانش بنیان و همچنین جذب سرمایه‌گذار برای تولید این محصولات و حمایت‌های مادی جهت رشد تولید داخل در معاونت فضای مجازی شبکه قزوین در حال تولید است.

محصولات دانش بنیان

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای استان، علی رحیمی، مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: مستند گزارشی «دریچه» با هدف معرفی نهادهای فعال در زمینه تولید محصولات دانش بنیان و همچنین جذب سرمایه‌گذار برای تولید این محصولات و حمایت‌های مادی جهت رشد تولید داخل در معاونت فضای مجازی شبکه قزوین در حال تولید است.

وی ادامه داد: این مستند گزارشی در بخش های مختلف درباره محصولات دانش بنیانی که در پارک علم و فناوری، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) تولید می‌شود و گزارش‌های کوتاهی به مدت ۲ دقیقه تولید می‌کند.

این مسئول افزود: «دریچه» با دانشجوها و افرادی که به عنوان تولیدکننده در این زمینه فعالیت می‌کنند مصاحبه می‌کند و پایان‌نامه‌های دانشجویی برتر استان را در این زمینه مورد بررسی قرار می‌دهد. این برنامه همچنین محصولاتی که در این مجموعه‌ها در حال تولید هستند را معرفی خواهد کرد.

به گزارش ایکنا، مستند تلویزیونی «دریچه» با ساختار گزارشی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سجاد امیریزدانی، تصویربرداری سجاد قلی‎‌پور و تدوین و گرافیک مهدی سمساریان‎‌ها در ۱۱ قسمت ۲ دقیقه‎ای درمعاونت فضای مجازی شبکه قزوین در حال تولید است و به‌زودی از شبکه استانی سیمای مرکز قزوین روی آنتن می‎رود.

انتهای پیام
captcha