بیش از 500 بسته معیشتی در یزد توزیع شد
کد خبر: 4047986
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷

بیش از 500 بسته معیشتی در یزد توزیع شد

مدیر اموال و املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی استان یزد از توزیع بیش از 500 بسته معیشتی با ارزشی بالغ بر دو میلیارد و 500 میلیون ریال بین اقشار کم درآمد و محروم در استان خبر داد.

بیش از 500 بسته معیشتی در یزد توزیع شدبه گزارش ایکنا از یزد، آرمین کاظمی‌نژاد، مدیر اموال و املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی استان یزد، امروز، 20 فروردین ماه در مراسم توزیع بسته‌های معیشتی از توزیع بیش از 500 بسته معیشتی با ارزشی بالغ بر دو میلیارد و 500 میلیون ریال ویژه اقشار کم درآمد و محروم در استان خبر داد.
 
کاظمی‌نژاد افزود: در مرحله اول، یک کیسه برنج و همچنین یک بسته شامل ماکارانی و روغن مایع در نظر گرفته شد و با توجه به پیگیری‌های انجام شده در مرحله‌های بعدی برخی دیگر از اقلام نیز توزیع خواهد شد.
 
وی ادامه داد: با توجه به اینکه در کشور، استان یزد را یکی از استان‌های برخوردار می‌دانسته‌اند، لذا آن گونه که باید بودجه شایانی جهت توزیع در مناطق محروم تخصیص نیافته است و لذا با توجه به مناطق حاشیه ای و همچنین شهرستان‌های محروم که در استان یزد وجود دارد در حال رایزنی با تهران هستیم تا این روند بهبود یابد و امیدواریم بتوانیم کمک شایانی مخصوصاً در مناطق حاشیه شهر یزد داشته باشیم.
 
مدیر اموال و املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی استان یزد بیان کرد: توزیع این بسته‌های معیشتی توسط لیست مشخص و از طریق دفاتر مراجع در استان خواهد بود و امیدواریم در آینده و با افزایش تخصیص اعتبار شاهد پوشش مناطق بیشتری در استان باشیم.
 
کاظمی‌نژاد بیان کرد: در صورتی که هر یک از خیران تمایل داشته باشند حتی در منطقه خودشان نسبت به توزیع بسته‌های معیشتی اقدام کنند لذا بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی آمادگی دارد با توجه به پالایشی که انجام شده نسبت به توزیع بسته‌های معیشتی با کمک خیران اقدام کند و آماده هر گونه همکاری در این مینه هستیم.
انتهای پیام
captcha