حافظان قرآن کردستانی اطلاعات خود را ویرایش کنند
کد خبر: 4048110
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰
به منظور برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی

حافظان قرآن کردستانی اطلاعات خود را ویرایش کنند

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: حافظان کردستانی شرکت‌کننده در هفدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم تا ۲۴ فروردین‌ماه می‌توانند نسبت به ویراش اطلاعات خود اقدام کنند.

بهرام مرادیبهرام مرادی، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: ثبت‌نام حفاظ قرآن کریم در هفدهمین آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم از هفتم اسفندماه همزمان با سراسر کشور در استان کردستان آغاز شد و تا 25 اسفندماه ادامه داشت.

وی افزود: حافظان کردستانی شرکت‌کننده در هفدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم تا 24 فروردین‌ماه می‌توانند نسبت به ویراش اطلاعات خود اقدام کنند.

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: بنا بر اعلام سازمان دارالقرآن کریم از 20 تا 24 فروردین‌ماه زمان ویرایش اطلاعات شرکت‌کنندگان در این آزمون اعلام شده است و هفتم تا 22 اردیبهشت ماه نیز برای دریافت کارت ورود به جلسه تعیین شده است.

وی به زمان برگزاری هفدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم اشاره کرد و افزود: روز جمعه، 23 اردیبهشت‌ماه همزمان با سراسر کشور هفدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاط قرآن کریم برگزار خواهد شد.

مرادی اشاره به اینکه در شانزدهمین دوره طرح «ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآنی» ۷۴ نفر از حفاظ کردستانی موفق به ثبت‌نام شدند، گفت: از این تعداد ۵۰ نفر در مرحله اول و کتبی آزمون شرکت کردند.

وی در پایان با اشاره به راه‌یابی ۲۸ نفر از حافظان قرآن کردستانی در آزمون شفاهی طرح «ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآنی» یادآور شد: از این تعداد شرکت‌کننده ۱۹ نفر آقا و ۸ نفر بانو بودند.

انتهای پیام
captcha