تسریع در احداث مجموعه‌های پارک علم و فناوری اردبیل
کد خبر: 4049356
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹

تسریع در احداث مجموعه‌های پارک علم و فناوری اردبیل

استاندار اردبیل از تلاش برای اختصاص بودجه و تسریع در احداث مجموعه‌های پارک علم‌ و فناوری این استان در سال جاری خبر داد.

تسریع در احداث مجموعه‌های پارک علم و فناوری اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حامد عاملی، استاندار اردبیل، ۲۴ فروردین‌ماه، در بازدید از محل احداث ساختمان و مجموعه‌های جدید پارک علم‌وفناوری اردبیل اظهار کرد: از محل سفر سال گذشته رئیس‌جمهوری به استان اردبیل، اخیرا ۷۰ میلیارد ریال اعتبار نقدی به این پروژه تزریق شده و برای تسریع کار از مبادی دیگر نیز اختصاص بودجه را پیگیری خواهیم کرد.

وی ادامه داد: اقدامات مربوط به کارگاه‌های نوآوری استان هم باید تا پایان سال ۱۴۰۱ انجام و این پروژه به بهره‌برداری برسد که برای پیگیری این موضوع جلسه‌ای با معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور برگزار می‌شود.

استاندار اردبیل یادآورشد: تامین منابع موردنیاز ساختمان اداری پارک علم‌ و فناوری استان اردبیل نیز در جلسه‌ای با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری پیگیری خواهد شد.

عاملی خاطرنشان کرد: در خصوص آماده‌سازی محوطه این مجموعه برای کارگاه‌های کوچک شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان اقدامات لازم انجام و جلسه‌ای نیز با دستگاه‌های خدمات‌رسان برای تسریع در برقراری انشعابات آن برگزار می‌شود.

وی همچنین خواستار برگزاری جلسات برای حل اخذ پروانه ساخت‌ و ساز برای شرکت‌های فناور با مشارکت شهرداری اردبیل و شرکت خاتم شد.

انتهای پیام
captcha