استمرار پویش نذر رهایی برای آزادی زندانیان نیازمند کرمانشاهی
کد خبر: 4050871
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱

استمرار پویش نذر رهایی برای آزادی زندانیان نیازمند کرمانشاهی

مدیر سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه از استمرار پویش نذر رهایی در ماه مبارک رمضان توسط این سازمان خبر داد و گفت: علاقه‌مندان به مشارکت در این طرح معنوی و خداپسندانه می‌توانند به هر میزانی که تمایل دارند در امر آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد ما را یاری کنند.

رسول بهرامی‌پور بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه

رسول بهرامی‌پور، مدیر سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از استمرار پویش نذر رهایی در ماه مبارک رمضان توسط این سازمان خبر داد و اظهار کرد: علاقه‌مندان به مشارکت در این طرح معنوی و خداپسندانه می‌توانند به هر میزانی که تمایل دارند در امر آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد ما را یاری کنند.

وی افزود: زندانی بودن افرادی که مرتکب جرایم غیرعمد مالی شده‌اند تبعات و آسیب‌های اجتماعی زیادی به‌دنبال دارد و در این زمینه بسیج حقوق‌دانان برای کمک به زندانیان جرایم غیرعمد توجه ویژه‌ای دارد.

بهرامی‌پور تصریح کرد: طرح پویش نذر رهایی برای کمک به آزادی زندانیان معسر، محکومین مالی، بدهکاران و جرایم غیرعمد اجرا می‌شود.

مسئول بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه گفت: اجرای این پویش خداپسندانه باید به عنوان یک فرهنگ تأثیرگذار در بین مردم نهادینه شود.

انتهای پیام
captcha