مشارکت دانش‌آموزان البرزی در پویش «چرا از اسرائیل متنفرم»
کد خبر: 4052421
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹

مشارکت دانش‌آموزان البرزی در پویش «چرا از اسرائیل متنفرم»

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش البرز گفت: به‌مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس پویش دانش‌آموزی چرا از اسرائیل متنفرم در این استان با رویکرد بصیرت‌افزایی آغاز به کرد.

 پویش «چرا از اسرائیل متنفرم»

سردار فتح‌اللهی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش البرز در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: به‌مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس پویش دانش‌آموزی «چرا از اسرائیل متنفرم» در این استان با رویکرد بصیرت‌افزایی آغاز به کرد.

وی گفت: موضوعات این پویش را استخراج آیات قرآن در ارتباط با آینده رژیم صهیونیستی و قوم بنی‌اسرائیل، نقاشی و انشا با موضوع چرا از اسرائیل متنفرم و فضاسازی محیطی مدرسه تشکیل می‌دهد.

این مسئول با اشاره به اینکه دانش‌آموزان همه مقاطع تحصیلی می‌توانند در این پویش شرکت کنند، افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش تا دهم اردیبهشت‌ماه جاری فرصت دارند، آثارشان را به شماره ۰۹۳۸۲۳۲۹۷۴۸ ارسال کنند.

فتح‌اللهی با بیان اینکه روز جهانی قدس، سمبل مبارزه با ظلم، ستم، غصب و غارت ظالمان است، اظهار کرد: روز جهانی قدس یکی از یادگاران گران‌بهای و ارزشمند امام خمینی(ره) و روز مبارزه اسلام با کفر است.

وی با تأکید بر اینکه روز جهانی قدس نماد ایستادگی و مقابله نیروهای انقلابی و مسلمان با صهیونست‌های غاصب است، افزود: رژیم صهیونیستی قبله اول مسلمین را غصب کرده و دست به کشتار و قتل مسلمانان زده است و باید همه مسلمانان در برابر این رژیم غاصب یک صدا و امت واحده ایستادگی کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش البرز با اشاره به مخالفت اسلام با ظلم و ستم، یادآور شد: رژیم جعلی اسرائیل به‌دنبال فتح، ‌غارت و زورگویی از نیل تا فرات است اما مسلمانان به این رژیم اشغالگر چنین اجازه‌ای نمی‌دهند.

این مسئول بیان کرد: ضرورت دارد تا مردم، مسئولان و گروه‌های مختلف به هر طریق ممکن نسبت به اعلام خشم و انزجار خود از رژیم صهیونیستی و مبارزه با اسرائیل اقدام کنند. لذا فرهنگیان و دانش‌آموزان استان البرز برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس آماده هستند.

انتهای پیام
captcha