راهپیمایی روز قدس در کردستان آغاز شد
کد خبر: 4053457
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴

راهپیمایی روز قدس در کردستان آغاز شد

راهپیمایی روز جهانی قدس در دفاع از مردم مظلوم فلسطین با حضور پرشور روزه‌داران و مردم مؤمن و انقلابی کردستان همزمان با سراسر کشور ساعاتی پیش در شهرستان‌های استان کردستان آغاز شد.

راهپیمایی روز قدس

به گزارش ایکنا از کردستان، راهپیمایی روز جهانی قدس در دفاع از مردم مظلوم فلسطین با حضور پرشور روزه‌داران و مردم مؤمن و انقلابی استان کردستان همزمان با سراسر کشور ساعاتی پیش در شهرستان‌های استان کردستان آغاز شد.

روزه‌داران کردستانی امروز با حضور پرشور و همیشگی خود آمده بودند تا فریاد مظلومیت مردم بی‌گناه و مظلوم و ستمدیده فلسطین را به گوش جهانیان برسانند و بار دیگر خشم و انزجار و استکبارستیزی خود را از استکبار جهانی اعلام کنند.

حضور روزه‌داران کردستانی در راهپیمایی روز قدس بعد از دو سال از عدم برگزاری این مراسم به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیار حماسی و پرشور بود و همه آمده بودند تا اعلام کنند فلسطین و مظلومان جهان تنها نیستند.

آری همه آمده بودند تا اعلام کنند به یاری خداوند متعال روزی تمام مسلمانان جهان یکی شده و با ایستادگی و مقاومت خود استکبار جهانی را به زانو در خواهند آورد و در اولین قبله‌گاه مسلمانان نماز پرشوری را به پا خواهند داشت تا هراس جهان کفر از اسلام را تحقق بخشیده و دیگر هیچ کشور استکباری تاب و توان ایستادگی در برابر مسلمانان را نخواهد داشت.

مردم روزه‌دار کردستان با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا، کردستان بیدار است از اسرائیل بیزار است، حمایت و پشتیبانی خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.

پیر، جوان، کودک، زن، مرد، نظامی، دانش‎آموز، دانشجو، تمام قشرهای فرهیخته و فرهنگی کردستان، همه و همه آمده بودند تا بگویند مسئله فلسطین هیچگاه فراموش شدنی نیست و نخواهد بود.

انتهای پیام
captcha