حمایت ۲۹۷۲ حامی از فرزندان ایتام و محسنین خراسان‌جنوبی
کد خبر: 4055369
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷

حمایت ۲۹۷۲ حامی از فرزندان ایتام و محسنین خراسان‌جنوبی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی از حمایت دو هزار و 972 حامی از فرزندان ایتام و محسنین خراسان‌جنوبی خبر داد.

حمایت از ایتام و محسنین عبدالرحیم لطفی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی گفت: در ماه مبارک رمضان دو هزار و 972 حامی، حمایت از هفت هزار و 938 فرزند یتیم و فرزندان محسنین خراسان جنوبی را برعهده گرفتند.

وی افزود: در شب‌های پرفضلیت قدر در استان ۵۶ پایگاه حامی‌یابی طرح‌های اکرام ایتام و محسنین این نهاد در استان ایجاد شد.

لطفی با اشاره به برپایی پایگاه حامی‌یابی در تهران و مشهد مقدس برای حمایت از ایتام استان، گفت: همه ساله این نهاد در ماه مبارک رمضان به‌ویژه شب‌های قدر پایگاه‌های حامی‌یابی طرح‌های اکرام ایتام و محسنین را در کنار مساجد، حسینیه‌ها و مکان‌های برگزاری این شب‌ها برپا می‌کند.

وی با اشاره به طرح اکرام ایتام، افزود: این طرح ملی و خداپسندانه فرصت مناسبی است که فرد یا افرادی به‌عنوان حامی به‌صورت داوطلبانه در حمایت از یک یا چند فرزند یتیم برای مدت یک یا چند سال با کمک ماهیانه حداقل ۱۰ هزار تومان مشارکت کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی بیان کرد: حامیان و خیران می‌توانند از طریق سایت اکرام به نشانی ekram.emdad.ir و همچنین ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ نسبت به ثبت‌نام در طرح اکرام ایتام و محسنین اقدام کنند.

وی یادآور شد: دو هزار و 360 فرزند یتیم و همچنین در قالب طرح محسنین شش هزار و 481 فرزند محسنین که سرپرست خانواده دارای مشکلات از قبیل کارافتادگی، کهولت سن، بیمار و است، تحت حمایت این نهاد قرار دارند.

انتهای پیام
captcha