عقیده و بصیرت؛ رمز موفقیت سپاه پاسداران
کد خبر: 4055662
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱

عقیده و بصیرت؛ رمز موفقیت سپاه پاسداران

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی گفت: در تمام این سال‌ها رمز موفقیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگرفته شده از دو بال عقیده و بصیرت بوده است، امری که باید تداوم یابد.

حجت الاسلام جواد طاهری، مسئول عقیدتی سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام جواد طاهری، مسئول عقیدتی سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی، امروز، ۱۹ اردیبهشت‌ماه در دیدار مسئول و جمعی از کارکنان عقیدتی سیاسی و فرماندهان سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با نماینده ولی‌فقیه در استان، اظهار کرد: همزمان با سالروز شهادت استاد شهید علامه مرتضی مطهری از ۱۲ تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه، هفته عقیدتی سیاسی در سپاه نامگذاری شده است.

وی افزود: حضرت امام خمینی(ع) فرمود: «در هر نهضت و انقلاب الهی و مردمی، علمای اسلام اولین کسانی بوده‌اند که بر‏‎ ‎‏تارک جبین‌شان خون و شهادت نقش بسته است. کدام انقلاب مردمی ـ اسلامی را سراغ‏‎ ‎‏کنیم که در آن حوزه و روحانیت پیشکسوت شهادت نبوده‌اند و بر بالای دار نرفته‌اند و‏‎ ‎‏اجساد مطهرشان بر سنگفرش‌های حوادث خونین به شهادت نایستاده است؟ خدا‏‎ ‎‏را سپاس می‌گزاریم که از دیوارهای فیضیه گرفته تا سلول‌های مخوف و انفرادی رژیم شاه‏ ‏‏و از کوچه و خیابان تا مسجد و محراب امامت جمعه و جماعت و از دفاتر کار و محل‏‎ ‎‏خدمت تا خطوط مقدم جبهه‌ها و میادین مین، خون پاک شهدای حوزه و روحانیت افق‏‎ ‎‏فقاهت را گلگون کرده است و در پایان افتخارآمیز جنگ تحمیلی نیز رقم شهدا و‏‎ ‎‏جانبازان و مفقودین حوزه‌ها نسبت به قشرهای دیگر زیادتر است.»

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه چهار خردادماه جاری کنگره ملی چهار هزار شهید روحانی کشور در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد، افزود: استاد علامه شهید مطهری اسوه و مصداق کامل معلمی دلسوز و فداکار در اصلاح نسل جوان در جامعه بود و از طرفی دیگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که شاکله اصلی آن بر معنویت و بصیرت استوار است.

وی ادامه داد: رمز موفقیت سپاه برگرفته شده از دو بال عقیده و بصیرت است، لذا از همان آغاز تأسیس، متولیان سپاه آمدند معنویت را به‌عنوان عنصر اصلی در این مجموعه قرار دادند و دو اقدام اساسی شامل پایه‌ریزی و برپایی مراکز آموزش‌های عقیدتی سیاسی در همه استان‌ها و ایجاد مرکز آموزش عالی تربیت مربی عقیدتی سیاسی در شهر قم صورت گرفت.

طاهری یادآور شد: در تمام این سال‌ها رمز موفقیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگرفته شده از دو بال عقیده و بصیرت بوده است، امری که باید تداوم یابد.

انتهای پیام
captcha