لزوم تبیین ایثار و شهادت رزمندگان اسلام در میان نسل جوان
کد خبر: 4059288
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵

لزوم تبیین ایثار و شهادت رزمندگان اسلام در میان نسل جوان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی، ضمن گرامیداشت چهلمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، گفت: ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدا و رزمندگان اسلام باید در فضای مجازی تشریح و تبیین شود چراکه نسل کنونی و جوانان امروزی نیازمند و تشنه جهاد تبیین هستند.

تراب محمدی، معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقیتراب محمدی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، ضمن گرامیداشت چهلمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، گفت: جمله تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه «خرمشهر را خدا آزاد کرد» باید در بین آحاد جامعه تبیین و تفسیر شود.

وی با تأکید بر تبیین ایثار، شهادت و اخلاص و خودباوری رزمندگان اسلام در میان نسل کنونی، اضافه کرد: همگی باید در خصوص جهاد تبیین گام برداشته و برنامه‌های پیش‌بینی شده نیز در همین راستا باشند.

محمدی ضمن تأکید بر حضور فعال در فضای مجازی، بیان کرد: ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدای عزیز و رزمندگان اسلام باید در فضای مجازی تشریح و تبیین شود چراکه نسل کنونی و جوانان امروزی نیازمند و تشنه جهاد تبیین هستند؛ همچنین تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نیز باید عملی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی، یادآور شد: همگی باید در راستای بزرگداشت این روز تاریخی، کارهای ماندگار، فاخر و تأثیرگذار انجام دهیم و تأثیرات اجرای آن را ارزیابی و رصد کنیم.

انتهای پیام
captcha