پیام تسلیت امام‌جمعه همدان به مردم آبادان
کد خبر: 4060499
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰

پیام تسلیت امام‌جمعه همدان به مردم آبادان

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه همدان در پیام تسلیت درگذشت تعدادی از هم‌وطنان عزیزمان در حادثه دلخراش متروپل، گفت: آنچه در این حادثه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار و مورد مطالبه عمومی است، پیگیری و برخورد قاطع و جدی دستگاه قضایی با متخلفان و مسببان این حادثه است.

حبیب الله شعبانی امام جمعه همدانبه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام حبیب‌الله شعبانی موثقی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه همدان در پیامی حادثه دلخراش متروپل و درگذشت تعدادی از هم‌وطنان عزیزمان را در این ماجرا تسلیت گفت. در این پیام آمده است:

«بسم الله الرّحمن الرّحیم

حادثه تلخ و غمبار آبادان که موجب جان باختن و مصدوم شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان شد، مایه تأسف و تأثر گردید. آنچه در این حادثه اهمیت دارد و مورد مطالبه عمومی است، پیگیری و برخورد جدی قوه قضائیه با متخلفان می‌باشد و ضروری است تا اقدامات لازم برای جلوگیری از وقوع مجدد چنین حوادث ناگواری در سراسر کشور انجام شود.

لازم است از همراهی مردم خوب آبادان در امر کمک‌رسانی و حضور مسئولان کشوری و استانی، به خصوص نماینده محترم ولی فقیه در استان خوزستان و وزیر محترم کشور در بین مردم تقدیر کنیم. ضمن تسلیت و تعزیت به آحاد مردم غیور آبادان، به‌ویژه خانواده‌های مصیبت‌زده و داغدار، برای مجروحان و مصدومان عافیت مسئلت دارم.»

انتهای پیام
captcha