پدر شهیدان امیری به فرزندان شهیدش پیوست
کد خبر: 4061177
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۳

پدر شهیدان امیری به فرزندان شهیدش پیوست

حاج قدرت‌الله امیری، پدر شهیدان «نعمت‌الله و احمد امیری» پس از تحمل سال‌ها رنج و درد فراق به دیدار فرزندان شهیدش شتافت.

پدران شهدا

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حاج قدرت‌الله امیری، پدر شهیدان «نعمت‌الله و احمد امیری» پس از تحمل سال‌ها رنج و درد فراق به دیدار فرزندان شهیدش شتافت.

پدر شهیدان امیری تمام عمر خویش را با احداث حسینیه شهیدان امیری در روستای کاکلک، وقف انقلاب و اسلام کرد و در راه اعتلای ارزش‌های دینی و انقلابی و فرهنگ ناب ایثار و شهادت تمام همت خویش را به کار بست.

شهید نعمت‌الله امیری در دوم مرداد 1347 در روستای کاکلک از توابع شهرستان شهرکرد متولد شد و تا اول راهنمایی درس خواند، او سپس به‌عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت و در 10 اسفند 1365 در شلمچه براثر اصابت ترکش به دست، پهلو و قطع پا، شهید شد و در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.

برادرش شهید احمد امیری در یکم فروردین 1349 در روستای کاکلک متولد شد و تا پایان دوره ابتدایی درس خواند و با شروع جنگ تحمیلی، از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و در 26 دی 1365 در شلمچه براثر اصابت ترکش به سر شهید شد.

پیکر پاک و مطهر پدر شهیدان امیری فردا چهارشنبه 11 خردادماه در ساعت 9 صبح در روستای کاکلک از مقابل حسینیه شهیدان امیری تشییع و در قطعه ایثارگران در جوار گلزار مطهر شهدای این روستا به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام
captcha