مصمم به قطع دستان مفسدان از سفره‌ مردم هستیم
کد خبر: 4061688
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۹
رئیس جمهور:

مصمم به قطع دستان مفسدان از سفره‌ مردم هستیم

رئیس جمهور تاکید کرد: ما از وضعیت سفره‌ مردم و فشار اقتصادی وارد شده به مردم آگاهیم و حتی دقیقه‌ای نشده است که در فکر حل مشکلات معیشتی مردم نباشیم و مصمم هستیم با اتکا به قدرت لایزال الهی با قطع دستان مفسدان و رانت‌خواران از سفره‌ مردم، وضعیت اقتصادی را بهبود بخشیم

مصمم به قطع دستان مفسدان از سفره‌ مردم هستیمبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، امروز، ۱۲ خردادماه، در دیدار اقشار مختلف مردم آذربایجان‌شرقی اطهار کرد: دهه‌ کرامت است و کریم این ماه امام رضا(ع) و کریمه این ماه حضرت فاطمه معصومه(ع) است؛ کرامت یعنی بخشش، گاهی یعنی بخشش بدون درخواست و کرامت به‌معنای یک روح بلند ملکوتی الهی که گاهی جلوه‌ بخشش مال، گاهی آبرو و گاهی جان است و شهیدان ما نیز کریم هستند که جان خود را فدای این انقلاب کردند.

وی ادامه داد: تاریخ نشان داده است مردم آذربایجان در 29 بهمن سال 1356، پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس شجاعانه ایستادگی کردند و در واقع آذربایجان مهد شجاعت، غیرت و عزت است و وجود 10 هزار شهید، 24 هزار جانباز و ایثار گر که کوی و برزن این استان به‌نام شهدا مزین شده است، همگی اثبات کننده‌ی مقاومت مردم آذربایجان است.

رئیسی، با بیان اینکه حقیقتاً آذربایجان‌شرقی دارای ظرفیت‌های زیاد معنوی و مادی است، افزود: مهم‌ترین ظرفیت آذربایجان شرقی نیروی انسانی کارآمد و مردان و زنان تحصیل کرده است که ظرفیت عظیمی هستند.

رئیس جمهور، تاکید کرد: فرهنگ، تمدن و مدنیت مردم آذربایجان به‌عنوان تمدن ایرانی - اسلامی مدنیتی را ارائه کرده است که سرشار از خداپرستی، توجه به دیگران، ایثار، مقاومت همراه با معنویت، عدالت و عقلانیت است.

رئیسی خاطرنشان کرد: دولت افتخار می‌کند که خدمت‌گزار مردم است و خداوند را شاکر هستیم که از روزانه 700 فوتی کرونایی به صفر تعداد رسیده‌ایم که باید از زحمات کادر درمان، تلاش مسئولین و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تشکر کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: دولت کار خود را با دو اولویت مهم آغاز کرد که اولین اولویت حفظ سلامت مردم از طریق واکسیناسیون عمومی و دومین اولویت معیشت مردم و اقتصاد کشور است و همه‌ تلاش خود را در راستای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم به‌کار بسته و بودجه‌ی سال 1401 را نیز بر این اساس تقدیم مجلس شورای اسلامی کرده‌ایم.

رئیس جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: ما به‌دنبال از بین بردن ساختارهای فساد زا هستیم و آماده‌ایم در این راه دستان تمامی مفسدان و رانت‌خواران را قطع کنیم.

وی تاکید کرد: ما از وضعیت سفره‌ مردم و فشار اقتصادی وارد شده به مردم آگاهم و حتی دقیقه ای نشده است که در فکر حل مشکلات معیشتی مردم نباشیم و مصمم هستیم با اتکا به قدرت لایزال الهی با قطع دستان مفسدان و رانت‌خواران از سفره‌ی مردم، وضعیت اقتصادی را بهبود بخشیم.

رئیسی در خاتمه اظهار کرد: جا دارد از همراهی ملت ایران اسلامی در ناکام گذاشتن دشمنان تشکر کنم چراکه دشمنان سعی داشتند مردم را نامید کنند ولی مثل همیشه ناکام ماندند.

انتهای پیام
captcha