برنامه‌ریزی وزارت کار برای اشتغالزایی در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4062989
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷

برنامه‌ریزی وزارت کار برای اشتغالزایی در چهارمحال‌وبختیاری

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه‌ریزی‌های خوبی جهت اشتغال در سال جاری انجام شده است که بیشتر مربوط به حوزه‌های مشاغل صنعتی، کشاورزی، صنایع وابسته، خانگی و حمایتی هستند.

سفر وزیر کار به کیار

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۱۹ خردادماه در سفر هیئت دولت به چهارمحال‌وبختیاری، پس از حضور در گلزار شهدای شلمزار و دیدار با خانواده شهید شاخص این منطقه شهید «جمال گرگیان» از کارخانه سیرنگ بازدید و در حاشیه این برنامه در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: متأسفانه این کارخانه با وجود برخورداری از فناوری بسیار بالا، به‌صورت نیمه تعطیل است که دلیل آن نیز وجود مشکلات مالیاتی، بانکی و مشکلات سهام‌داران می‌باشد.

وی افزود: امیدواریم مشکلات موجود در مسیر تولید کارخانه سیرنگ چهارمحال و بختیاری که کارخانه تولید محصولات نوشیدنی است به ویژه مشکلات مالیاتی برطرف شوند چراکه به گفته مدیران مجموعه، با حل مشکلات و شروع به کار کارخانه ۲۰۰ فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

عبدالملکی ادامه داد: در چهارمحال و بختیاری برنامه‌ریزی‌های خوبی جهت اشتغال در سال جاری انجام شده است که بیشتر مربوط حوزه‌های گوناگون مانند مشاغل صنعتی، کشاورزی، صنایع وابسته، خانگی و حمایتی هستند و جزئیات بیشتر این مشاغل در جلسه شورای اداری مطرح خواهد شد.

انتهای پیام
captcha